Kylie Jenner piacra dobta új gyümölcsös, vodkás italát, a Sprintert. A világhírű celeb ezzel a lépésével a divaton és a szépségápoláson túli vizekre evezett.

Kylie Jenner március elején egy Instagram posztban jelentette be új üdítőmárkájának, a Sprinternek az elindítását, ami most, március végén országszerte az Egyesült Államok polcaira került. A szénsavas, dobozos üdítő a prémium vodka és a gyümölcslevek szerelemgyerekeként született meg grapefruit, lime, őszibarack és fekete cseresznye ízben – közölte a CNN.

Az amerikai celeb és üzletasszony, aki többek között a Kylie Cosmetics nevű márkájának köszönhetően 2018-ban a Forbes borítóján a világ legfiatalabb self-made milliárdosaként szerepelt, ezzel a lépésével most egy új iparágat készül meghódítani. A mindössze 26 éves híresség a Sprinterrel a divaton és a szépségápoláson túli vizekre evezett, amiről úgy nyilatkozott:

A Sprinter a válaszom a növekvő fogyasztói igényre a minőségi dobozos koktélok iránt. Azt mondhatom, ez a legjobb ízű vodkaszódás ital, amit valaha kóstoltam – pedig már sok ilyen italt kipróbáltam.

A két gyermekes Jenner elmondása szerint egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól: vagyis ami velük lehet a könnyed pillanatok kiegészítőjeként, egy laza házibuliban vagy egy strandon töltött napon. A „Sprinter” nevet a világhírű celeb pörgős, szórakozással teli életmódja ihlette – ebből kifolyólag a márka is ezt hivatott képviselni.

A Jenner preferálta életérzés abból is jól tükröződik, hogy a márka indulásának bejelentését a híresség egy olyan közel sem túlgondolt reklámvideóban osztotta meg 400 ezres követőtáborával, ahol a laza szexiségé és természetesen Sprinteré a főszerep. A híresség egyébként Chandra Richter, mikrobiológussal és italfejlesztési szakértővel állt össze a koktéljának piacra dobásához, amit egy évig fejlesztettek – közölte a Rolling Stone.

A hónap elején egyébként a Kylie Cosmetics alapítója bemutatta új parfümjét, a Cosmic-ot is, tavaly novemberben pedig elindította ruhamárkáját, a Khy-t. Jenner koktélmárkája három évvel azután érkezett a piacra, hogy nővére, Kendall Jenner elindította tequila márkáját, a 818-at. A híresség azt is elárulta a Rolling Stone-nak, hogy a testvérével nem konkurenciaként tekintenek egymásra, hanem a nővére tapasztalatait a sikerhez szükséges forgatókönyvként használja:

Csodálatos lehetőség számomra, hogy a testvéremmel együtt dolgozhatunk ebben az iparágban. Kendall tanácsokat adott és megmutatta nekem, hogy mi kell egy sikeres szeszesital márka létrehozásához. Bizonyos értelemben a Sprinter a 818 játékos kishúga!

(Borítókép: Taylor Hill / Getty Images)

Címkék