A több mint 60 országban elérhető márka pár hete jelentette be, hogy a HELL új arca a szívdöglesztő Michele Morrone lesz, azonban február 23-án ténylegesen elstartolt a globális kampány egy izgalmas videóval. A motivációs film több „mini szpot”-ból áll össze, ahol az olasz szívtipró különböző élethelyzetekben HELL energiaitalt kortyolgat – olvasható a HELL közleményében.
A filmből kiderül, hogy Michele lehengerlő stílusa és színészi játéka jól illeszkedik a HELL által képviselt macsósághoz. Ez nem véletlen, hiszen a márka szerint Michele Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karakterével azonosítják, ugyanis a színész számára a 365 nap című film főszerepe hozta el a széleskörű ismertséget. A filmes debütálást számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából, 2023-ban például Katy Perryvel reklámozta a Dolce&Gabbana parfümjét. Nemsokára pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben.
A Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel és az alfa-hím férfitípussal. Ezek fényében nem meglepő, hogy a HELL szerint Michele karaktere és megjelenése kiválóan illeszkedik a brandhez:
Az új reklámkampánnyal az a célunk, hogy egy újabb fejezetet nyissunk a márka sikertörténetében, ahol egy izgalmas karakter találkozik a HELL ENERGY-től megszokott értékekkel. Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával
– mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a HELL operatív marketing igazgatója.
A fogyasztók és a rajongók integrált megoldások keretein belül, az eladáshelyeken és kültéri reklámhordozókon, valamint a televízióban és digitális csatornákon láthatják az olasz színészt. A filmek különlegessége, hogy különböző élethelyzetekben mutatják be Morronét, amikor HELL energiaitalt iszik, ilyen például a reggeli fürdőszobai rutinja. A forgatás nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, mintegy száz fős stábbal, amerikai rendező bevonásával.
A sok mini reklámfilmből álló kampány több mint 60 országban indult el, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, kiemelt tekintettel a közösségi média csatornákra.
(Borítókép: Getty Images Hungary )