A Coca-Cola Creations egy limitált ízvilágot hoz el a K-pop rajongók számára, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, mellyel a márka az extrém népszerű koreai popkultúrába igyekszik belekarolni.

A Coca-Cola február 21-én mutatta be a Coca-Cola Creations limitált kiadású italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, ami – az új ízvilága segítségével – egy üdítős dobozba igyekszik belecsepegtetni a koreai popkultúrát – olvasható az Onbrands közleményében.

A márka ezzel a lépésével elsősorban a K-pop fanok kegyeit szeretné elnyerni, ugyanis a Coca-Cola sikeresen felismerte a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét és a K-Pop műfajban rejlő bitang nagy lehetőségeket.

A Coca-Cola K-Wave Zero kiadás ahhoz, hogy megnyerje a rajongókat, először magára a műfaj képviselőire csapott le. Ennek hozományaként az új íz mellett a három legimádottabb K-Pop együttes – a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX, valamint a JYP Entertainment alapítója, J.Y. Park – is bevonódott a mikulás kedvenc márkájának bűvkörébe. Az együttműködés részeként a koreai bandák összefogtak, hogy közösen kiadják a Like Magic című, J.Y. Park által megalkotott K-Pop himnuszt és klipet, hogy a fanok ne csak ízélményben részesüljenek.

A dal és a videó megjelenésének alkalmából a rajongóknak arra is lehetőséget ad a márka, hogy részt vegyenek a Like Magic Fan Music Video AI Experience-en, ami azt jelenti, hogy az AI segítségével közvetlenül bekerülhetnek egy K-Pop klip pezsgő univerzumába, hogy együtt szerepelhessenek kedvenc előadóikkal. A Coke alkalmazáson keresztül a rajongók a hangjukat, a nevüket és az arcukat is beágyazhatják a himnuszba, azaz a Like Magic klipjének különböző jeleneteibe.

Nagyon izgalmas dolog a világ egyik legszenvedélyesebb rajongói közössége számára olyan új élményeket teremteni, amelyek reményeink szerint a Coca-Cola varázslatát hozzák el a rajongóknak szerte a világon

– mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company globális stratégiáért felelős igazgatója.

 Miután elkészül az alkotás – amelyben mindenki, aki szeretne, szereplehet – utána arra is lehetőség van a résztvevők számára, hogy a személyre szabott klipet letöltsék és a közösségi médián keresztül megosszák, hogy a K-pop party élménye másokat is elérhessen.

(Borítókép: Mike Coppola/Getty Images)

Címkék