Elképesztő méretű The Ordinary bőrápoló termék csónakázott a Temzén, de nem ez volt az egyetlen alkalom a téli időszakban, hogy az Egyesült Királyság fővárosa az elszabadult kreatívok markába került.

Az elmúlt időszakban London a kreatív köztéri kampányok fővárosa lett, ugyanis a cégek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy a helyiek és a turisták figyelmét is megragadják legalább egy jelentőségteljes percig, ha nem tovább.

Legutóbb a The Ordinary kozmetikai márka innovatív kampányfogása úszott végig a Temzén London központjában. A 12 méteres bőrápoló termék üvege egy márkajelzéssel ellátott hajóra volt ráhelyezve és kétórás úszkálása során a Tower Bridge alatt is átment, ahol még a hidat is felvonták, hogy átférjen.

Az ötlet azért jött létre, hogy megünnepeljék az ikonikus termék – a The Ordinary's Hyaluronsav 2% + B5 – újraindítását. A One Agency által létrehozott kampány számos londoni nevezetesség mellett hajózott el, köztük a Canary Wharf és a Shard mellett is – olvasható a Marketing/beat cikkében.

Az extrém méreteket öltött termék útját a TikTok-on is megosztották, ahol számos felhasználó kételkedett a videó hitelességében:

@culted No thoughts, just floating through the Thames… If you capture a picture of yourself with the bottle in sight and tag @The Ordinary Store for a special gift. This promotion is running from 13-20 February.   #theordinary #skincare #deciem #ad ♬ original sound - CULTED

Nem ez volt az egyetlen hajmeresztő kampány

Január legvégén a Hugo Boss is kivette részét a londoni közterek meghódításában, ugyanis óriási Gisele Bündchen hologramot vetített a londoni Tower Bridge-re. A kampány szenzáció napnyugtától napkeltéig volt látható, füsttel és stroboszkópos fényjátékkal kiegészítve – ahogy az egy extravagáns márka reklámjához illik. A háromemeletes épület magasságában lévő digitális szupermodell mellett Lee Min-ho dél-koreai színész hologramja is látható volt, ugyanis mindketten a Boss 2024-es tavaszi/nyári kollekcióját népszerűsítették.

Február elején a Harrods luxusáruház kezdett el Burberry kékben pompázni. A Burberry ugyanis lecserélte az addig jelenlévő ikonikus design-t, és a történelmi épületet a maga képére alakította. A jellegzetes zöld napellenzőt kockásra cserélte, emellett a személyzet is teljesen új „lovagkék" egyenruhára váltott. A két ikonikus brit márka egy kapszulakollekció megtervezésével kötötte meg szövetségét, ami kizárólag a Harrodsban kapható termékekből áll. Az átvétel részeként felbukkantak Burberry márkájú kirakatok, valamint egy forró italokat, ételeket árusító kocsi is.

A huszonegyedik században fogant kampányok közül, azonban van olyan, ami csak elsőre tűnik extrémnek, a valóságban pedig szimplán meg sem történt, annak ellenére sem, hogy a közönség imádná, ha igazi lenne. Ilyen volt a Big Ben Northface kabátba öltöztetve, amely ősz végén bukkant fel egy közösségi oldalon. Az X-en ekkor egy 11 másodperces videó volt látható, ahol a nevezetesség pufidzsekiben nyomult.

A hitelesség érdekében a videó alatt emberek beszélgetése, ámuldozása is hallatszik. A közösségi platform végül figyelmeztette a felhasználókat, hogy a videó CGI használatával készült és nem a Northface-től származik a kamu kampány, ám addigra a rajongók már beleszerettek.

(Borítókép: Prisma by Dukas /  Getty Images)

Címkék