A Netflix elérte a 94 milliós számot a reklámos előfizetések terén, ami azt jelenti, hogy a felhasználók harmada már ezt a megoldást használja. Tavaly novemberben még "csak" 70 millióan éltek a lehetőséggel.
Az előfizetők azért is választhatják egyre nagyobb arányban a reklámos verziót, mert kevesebbet emeltek annak díján, mint a nagyobb csomagok esetében. Az utóbbi egy évben a streamingszolgáltató több országban – mint például az Egyesült Államok, Kanada, Argentína, Portugália és az Egyesült Királyság – is megemelte az előfizetések díját: a reklámos verzió ára 6,99 dollárról 7,99 dollárra, a standardé 15,49 dollárról 17,99 dollárra, a prémiumé pedig 22,99 dollárról 24,99 dollárra változott.
A cég beszámolói alapján áprilisbanaz előfizetők 55 százaléka (azokban az országokban, ahol a konstrukció elérhető) a reklámos verzióra fizetett elő. Ráadásul a szolgáltató egyre jobban nyit új országok felé, ugyanis az előfizetők harmada nem angol nyelvű műsorokat néz – erre jó példa a Squid Game, a Berlin vagy a Platform. Egyes műsorok esetében ezért több mint 30 felirat- és szinkronopciót tettek elérhetővé.Emlékezetes, hogy Donald Trump amerikai elnök májusban 100%-os vámot helyezett kilátásba a külföldi filmek importálására, hogy fellendítse a hazai produkciókat, ezzel nehéz helyzetbe hozta a külföldön forgató médiacégeket, mint például a Netflix, amely sorozatok és filmek tucatjait készíti világszerte. Ez a döntés végül az előfizetőkön csattanhat, akiket újabb áremelkedéssel sújthat, ha ténylegesen bevezetik a vámot. Így elképzelhető, hogy a jövőben még inkább az olcsóbb csomagok, köztük a reklámos előfizetés felé tendálnak majd a felhasználók.