Keresés

Podcastsorozatot indított a magyar játékszinkronokat készítő SzinkronSarok

A Hang a Játékban podcastsorozat célja, hogy megismertesse a szinkronhangokat a szélesebb közönséggel.

Egy jó podcast-csatornán szerepelni többet ér a márkák számára, mint egy PR-cikk

Hogyan építsünk úgy egy ilyen platformot, hogy ne abba a 90 százalékba tartozzon, ami csak 3 epizódot él meg? Így látják a szakmabeliek.

A Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának podcastsorozata BalatonHelp néven indul útnak

A májusban elindult podcastsorozatot hat részesre tervezték, az adásokban a vizímentéshez kötődő személyekkel beszélgetnek.

Online is megnézhetők a Vígszínház exkluzív beszélgetései

A Víg Társalgó beszélgetéseinek szerkesztett változatát csütörtökönként teszik elérhetővé a Vígszínház YouTube csatornáján.

Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok

A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.

A gyermekmunka árnyékában – a kidfluencerekkel foglalkozik az NMHH Podcast legújabb adása

A megszólaltatott szakértők problémásnak tartják, hogy egy gyereket bárki is gazdasági haszonszerzésre használjon

Saját podcasttal jelentkezett Hámori Barbara televíziós producer

Hámori Barbara Az én kék zónám címmel indított podcastot, amely a longevity, vagyis a hosszú, minőségi élet titkait kutatja.

Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac

A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.

Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”

Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.

SEO nélkül a YouTube sem működik

A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.

Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada

A Turkish Airlines sorozata magával ragadó történeteken keresztül enged betekintést a márka globális jövőképébe.

Beszélj róla! címmel indít új podcast-sorozatot a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány

A tizenévesek problémáival foglalkozó műsor házigazdája Al Ghaoui Hesna, író, Prima Primissima díjas újságíró.

A magyarok között is meredeken nő a podcastok népszerűsége: ezek a legnépszerűbb műsorok

Az NMHH kutatása szerint a magyar a podcasthallgatók több mint 90 százaléka elégedett a hazai műsorkínálat mennyiségével és minőségével.

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.

Saját stúdióval és megújuló formátummal tér vissza a Yettel videó- és podcastsorozata

Megújult tartalommal és formátumban tér vissza a négy éve indult Kibontó sorozat.

Az online kihívások veszélyeire hívja fel a figyelmet az NMHH Podcast legújabb adása

Kutatásokból kiderül, hogy a gyermekek 57 százaléka már 10-11 éves korában találkozik veszélyes online kihívásokkal.

Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges

A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.

Úttörő lehet az RTL és a Port.hu közös produkciója

Az Árulók kibeszélő műsora új korszakot nyithat a lineáris tv és az online világában.

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.