MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
december 3., 15:30
Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges
A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.
október 4., 13:00
Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac
A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.
szeptember 27., 14:00
Úttörő lehet az RTL és a Port.hu közös produkciója
Az Árulók kibeszélő műsora új korszakot nyithat a lineáris tv és az online világában.
július 30., 14:30
Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”
Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.
július 23., 09:15
Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”
Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.
június 17., 11:30
SEO nélkül a YouTube sem működik
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
június 12., 17:49
Itt tart most az európai digitális hirdetési piac
Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
június 11., 06:43
Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
április 26., 11:05
Rekordnyereségről számolt be a Spotify
Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.
április 20., 07:58
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
március 29., 09:24
Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
március 14., 12:55
Elindult a Femina podcast-sorozata, a Dilemma
Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.
február 21., 12:56
A podcast igényli a hangos hirdetéseket
Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.