szeptember 2., 14:00
A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
A Microsoft legfrissebb felmérése szerint AI-hoz kapcsolódó szolgáltatások rendkívül gyorsan a munkavégzés szerves részévé váltak.
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?