MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
2024. június 28., 10:00
TikTok, balhé, pénzszórás: így tarolt a Mobilfox újhullámos marketingstratégiája
A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.
2024. június 30., 10:20
Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
2024. június 27., 10:15
„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
2024. június 22., 10:00
Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
2024. június 21., 12:24
Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
2024. június 19., 06:45
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
2024. június 16., 10:07
Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat
Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!
2024. június 14., 06:45
Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
2024. június 13., 18:03
Irányváltás az OMV-től: a vállalat teljesen új arculatot kap
Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.
2024. június 12., 06:41
A globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
2024. június 10., 16:11
Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
2024. június 5., 14:14
A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz
A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.
2024. június 4., 10:16
A tetovált gyümölcsöké a jövő
A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.
2024. június 3., 14:56
A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat
Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.
2024. május 30., 11:51
A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe
Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.
2024. május 30., 11:11
Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
2024. május 29., 13:38
David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
2024. május 27., 13:21
A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja
Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.
2024. május 24., 07:38
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
2024. május 23., 06:21
A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
/
4