Keresés

2024. június 28., 10:00

TikTok, balhé, pénzszórás: így tarolt a Mobilfox újhullámos marketingstratégiája

A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.

2024. június 30., 10:20

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

2024. június 27., 10:15

„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?

Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?

2024. június 22., 10:00

Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat

A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.

2024. június 21., 12:24

Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket

Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.

2024. június 19., 06:45

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

2024. június 16., 10:07

Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat

Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!

2024. június 14., 06:45

Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?

Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.

2024. június 13., 18:03

Irányváltás az OMV-től: a vállalat teljesen új arculatot kap

Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.

2024. június 12., 06:41

A globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.

2024. június 10., 16:11

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.

2024. június 5., 14:14

A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz

A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.

2024. június 4., 10:16

A tetovált gyümölcsöké a jövő

A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.

2024. június 3., 14:56

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.

2024. május 30., 11:51

A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe

Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.

2024. május 30., 11:11

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.

2024. május 29., 13:38

David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete

Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.

2024. május 27., 13:21

A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja

Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.

2024. május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

2024. május 23., 06:21

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.