szeptember 17., 16:30
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.
Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.
A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.
A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?