Keresés

2024. november 14., 06:46

Ez a három tényező a kulcs a sikeres hirdetői stratégiához

Egy kutatás alapján az AI-tartalmak terjedésével a hirdetőknek a mennyiség helyett inkább a megfelelő stratégiára kell koncentrálniuk a sikerhez.

2024. november 16., 06:46

Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?

A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.

2024. november 13., 06:46

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

2024. november 11., 06:46

A hirdetéstargetálástól a megszemélyesített vásárlóig: a szakember elmondja, mire jó a prediktív AI

Hogyan és mire lehet, érdemes használni a prediktív AI-t? Erről kérdeztük Major Zoltánt, a Dentsu Chief Experience Officer-ét.

2024. november 8., 13:30

Mennyit ér ma egy jó PR-os munkája? Íme a hazai óradíjak

A Magyar Public Relations Szövetség felmérte a hazai PR-ügynökségek nettó listaóradíjait.

2024. november 6., 13:30

A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot

Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.

2024. november 5., 09:18

Elégedetlenek a Black Friday akciókkal a magyar vásárlók

Mennyire népszerű a magyarok körében a Black Friday és milyen trendek jellemzők az idén? Ez is kiderül egy friss kutatásból.

2024. november 4., 06:45

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

2024. november 1., 06:46

Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról

Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.

2024. október 30., 06:46

Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint

Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.

2024. október 28., 13:30

Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

2024. október 25., 06:46

Márkaépítés a digitális térben: ezért fontos a saját mobilapp a szakértő szerint

A mobilalkalmazások előnyeiről és lehetőségeiről Szász Beátát, a Deloitte senior tanácsadóját kérdeztük.

2024. október 22., 13:30

Hogyan szűrhetjük ki a hamis termékértékeléseket?

Egész iparág épült már a véleményvásárlásra, amikor a cégek a hízelgő leírásokért cserébe pénzt vagy valamilyen ajándékot adnak.

2024. október 18., 13:30

Vedd meg most, fizess később - imádják a vásárlók, de komoly buktatói is lehetnek

A Vedd meg most, fizess később (BNPL) modellek esetén az adott pillanatban csak az ár töredékét kell kifizetnünk.

2024. október 14., 06:46

Soltész Attila: "Nemcsak a digitális szocializáció okozza a generációs különbségeket"

Az Infotér Konferencia történetéről és témáiról az eseményt szervező Informatika a Társadalomért Egyesület elnökét, Soltész Attilát kérdeztük.

2024. október 12., 06:46

Rejtett összefüggések is kiolvashatók a bevásárlási adatainkból

Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.

2024. október 10., 06:46

Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint

Bene Gergő AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.

2024. október 9., 06:46

Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”

Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.

2024. október 7., 06:46

Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”

Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.

2024. október 3., 14:00

Nézz be a legmenőbb budapesti irodákba az Office Week alatt!

Hamarosan bárki bekukkanthat Az Év Irodája verseny korábbi győztes irodáiba.