MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 24., 06:45
Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben
A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.
szeptember 27., 06:46
Zámbó Anna: „Más időzítésben működik egy női, mint egy férfi karrier”
Zámbó Annát, a Republic Group tartalmi igazgatóját kérdeztük a nemek közötti egyensúlyról és a női karrierútról a szakmában.
szeptember 23., 10:48
Csermely Ákos: „Alkalmazkodni kell, de nem elég – erőteljesen kell alkalmazni a tanultakat. Már ha tanultunk.”
Az idén 25 éves Internet Hungary megálmodójával beszélgettünk.
szeptember 19., 14:00
Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint
Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.
szeptember 16., 16:30
Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"
Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.
szeptember 9., 15:00
Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
szeptember 4., 13:15
Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
szeptember 1., 06:45
Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz
Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.
augusztus 31., 06:45
A rövid formátumú videók diadalmenete
A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.
augusztus 29., 14:30
Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”
A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.
augusztus 29., 10:01
Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?
A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.
augusztus 28., 10:15
Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”
AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.
augusztus 27., 10:00
A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során
Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?
augusztus 22., 16:30
Mit tanulhatnak a márkák Blake Lively PR melléfogásából?
Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.
augusztus 14., 10:00
A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
augusztus 12., 10:00
A cseh médiavállalatok közös stratégiája lehet az aduász a globális platformok egyeduralma ellen
A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.
augusztus 8., 15:00
Marosi Gergely: "Érdekes változás lesz a bölcsészek forradalma"
Az idei Arany Pengén tarolt a Mito, Marosi Gergely kreatívigazgatót kérdeztük arról, minek köszönhető a siker.
augusztus 7., 16:00
Horváth Rita: „A hazai szolgáltatók legfontosabb feladata a stratégiai partnerségek kialakítása”
A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.
július 31., 16:20
Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?
A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.
július 26., 06:45
„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége
A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.
/
2