MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
február 19., 13:49
Rangos autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamediához tartozó DisplayNOW szervezi az Automotive Summit konferenciát, amely a hazai autópiac aktuális helyzetére és kihívásaira fókuszál.
február 19., 18:00
Itt az első magyar AI szóvivő: a társkeresésről lehet kérdezni
A legnagyobb magyar online társkeresőket működtető Dating Central Europe az AI szóvivő révén a nap 24 órájában válaszol a kérdésekre.
február 19., 09:00
Ismét nemzetközi pályázatot hirdet az Eidolon Centre for Everyday Photography
Újra kiírják a privát fotográfia és a mindennapi képalkotás témaköreinek teoretikus, szöveg-, és projektalapú feldolgozásait segítő pályázatát.
február 17., 14:04
Saját podcasttal jelentkezett Hámori Barbara televíziós producer
Hámori Barbara Az én kék zónám címmel indított podcastot, amely a longevity, vagyis a hosszú, minőségi élet titkait kutatja.
február 17., 10:00
Mozdulj ki! címmel indított a téli városi életet népszerűsítő kampányt a Bolt
A Bolt egy átfogó kampánnyal igyekszik vonzóvá tenni a téli városi életet.
február 14., 11:05
Megjelent a PwC legfrissebb Digitális Kereskedelmi Körképe
Az elemzés szerint a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja.
február 14., 06:00
Alkoholfüggőség a médiacirkusz porondján: ismét etikátlanul nyúl egy betegséghez a magyar sajtó
Egy magyar színész betegsége miatt került pellengérre: a média működésének problematikus mivoltára irányít figyelmet a jelenség.
február 12., 16:00
Meglepő Valentin-napi kampány: negatív véleményekből csinált képeslapot a HONOR
Versenytársaik telefonjait kritizáló megjegyzésekből készítettek Valentin-napi köszöntőkártyát egy mikrografikus művész segítségével.
február 10., 06:00
Az AI írta cikkek világában nincs keresnivalóm – interjú Rényi Ádámmal írásról és színházról
Kommunikációs szakemberből kiadótulajjá és íróvá vált, szenvedélye a színház lett: Rényi Ádámmal beszélgettünk ihletről, írásról és kiadóalapításról.
február 7., 11:40
AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
A Microsoft AI Tour budapesti eseménye arra fókuszált, hogy miként formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét.
február 6., 19:01
Nagy sikerrel zárult az MBH Bank és a Mastercard közös karitatív kampánya
Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója értékelte a karitatív kampány eredményét.
február 4., 19:00
Nincs realitása, hogy a nagy márkák elpártolnak a Facebooktól a tényellenőrzés hiánya miatt
Szakemberek szerint a Meta lépése miatt nem várható a vállalatok tömeges elvándorlása, mint az az X esetében történt.
február 4., 11:38
Újabb grafikai pályázatot indít a Cup Revolution
A szervezők február 19-ig várják a pályázatokat, a legtöbb közönségszavazatot kapó pályaművek rákerülnek a félliteres RevoCupokra.
február 2., 13:30
A tiszta levegőért indított szemléletformáló kampányt Budapest
A kampány a levegő tisztaságának fontosságára hívja fel a figyelmet és hasznos tanácsokkal szolgál, hogy mire érdemes figyelni a fűtési szezonban.
február 2., 06:00
Nemcsak a divatipar ügye, ha a modellek munkáját elveszi az AI
Az AI-generált modellek tovább idealizálhatják a képet, amit a fizikai tökéletességről alkottunk.
január 31., 18:51
Indul a rendezvényszervezők Flash Award díjpályázata
Ismét meghirdetik a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot.
január 30., 17:00
Az életet és a nagy találkozásokat ünnepli a KIOSK Budapest új imázsvideója
A videó egy szeretetteljes hommage a népszerű belvárosi találkozóhely sokszínű közösségének.
január 26., 13:30
Digitalizált formában váltak elérhetővé Petőfi Sándor fiának versei és levelei
A fiatalon elhunyt Petőfi Zoltán (1848–1870) 135 verse, valamint 95 darabból álló levelezése bárki számára elérhető az interneten.
január 25., 13:30
55 év után arculatot vált az Akadémiai Kiadó: új logót mutattak be
Az Akadémiai Kiadó 1969 óta használta kiadványain ikonikus logóját, amely most az online tartalomkészítés térnyerése miatt esett át frissítésen.
január 25., 06:00
Tim vagyok, nem Avicii – különleges dokumentumfilm készült a svéd zenészről
Tim Bergling saját maga narrálja életét az öt éven át készített dokumentumfilmben: a média is tanulhat belőle.
/
3