Keresés

Keresés

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

szeptember 26., 06:46

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.

Creator Awards zsűri

szeptember 26., 10:24

Creator Awards zsűri

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

szeptember 25., 14:00

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Most épp a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt

Dr. Aczél Petra:

szeptember 25., 06:46

Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"

Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók

szeptember 24., 14:00

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?

A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.

Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben

szeptember 24., 06:45

Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben

A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.

Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?

szeptember 23., 14:00

Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?

A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?

Csermely Ákos: „Alkalmazkodni kell, de nem elég – erőteljesen kell alkalmazni a tanultakat. Már ha tanultunk.”

szeptember 23., 10:48

Csermely Ákos: „Alkalmazkodni kell, de nem elég – erőteljesen kell alkalmazni a tanultakat. Már ha tanultunk.”

Az idén 25 éves Internet Hungary megálmodójával beszélgettünk.

Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?

szeptember 22., 06:46

Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?

Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.

Új funkcióval bővült az Index

szeptember 21., 14:00

Új funkcióval bővült az Index

A hírportál olvasói böngészés közben az aktuális időjárásról is tájékozódhatnak.

AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek

szeptember 21., 06:46

AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek

A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.

Varga Gábor Zoltán: Az iparág jövője szorosan összefonódik az új generációk bevonásával

szeptember 20., 15:00

Varga Gábor Zoltán: Az iparág jövője szorosan összefonódik az új generációk bevonásával

A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.

Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024

szeptember 20., 11:47

Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024

Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.

Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint

szeptember 19., 14:00

Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint

Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.

Jöhetnek a digitális klónok: áldás vagy átok?

szeptember 19., 07:06

Jöhetnek a digitális klónok: áldás vagy átok?

Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.

Új streaming platformmal bővült a hazai piac

szeptember 18., 13:55

Új streaming platformmal bővült a hazai piac

A videóplatform felhasználóinak a szórakozva informálódás lehetőségét kínálja.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

szeptember 18., 12:00

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

szeptember 17., 16:30

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl

szeptember 17., 13:15

Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl

Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.

Farkas Zsolt:

szeptember 16., 16:30

Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"

Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>