szeptember 25., 14:00
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Most épp a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt
Most épp a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt
Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.
Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.
A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.
A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.
A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?
Az idén 25 éves Internet Hungary megálmodójával beszélgettünk.
Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.
A hírportál olvasói böngészés közben az aktuális időjárásról is tájékozódhatnak.
A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.
A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.
Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.
Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.
Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.
A videóplatform felhasználóinak a szórakozva informálódás lehetőségét kínálja.
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.
A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.