MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Podcastsorozatot indított a magyar játékszinkronokat készítő SzinkronSarok
A Hang a Játékban podcastsorozat célja, hogy megismertesse a szinkronhangokat a szélesebb közönséggel.
Egy jó podcast-csatornán szerepelni többet ér a márkák számára, mint egy PR-cikk
Hogyan építsünk úgy egy ilyen platformot, hogy ne abba a 90 százalékba tartozzon, ami csak 3 epizódot él meg? Így látják a szakmabeliek.
A Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának podcastsorozata BalatonHelp néven indul útnak
A májusban elindult podcastsorozatot hat részesre tervezték, az adásokban a vizímentéshez kötődő személyekkel beszélgetnek.
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
A Turkish Airlines sorozata magával ragadó történeteken keresztül enged betekintést a márka globális jövőképébe.
Beszélj róla! címmel indít új podcast-sorozatot a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány
A tizenévesek problémáival foglalkozó műsor házigazdája Al Ghaoui Hesna, író, Prima Primissima díjas újságíró.
A magyarok között is meredeken nő a podcastok népszerűsége: ezek a legnépszerűbb műsorok
Az NMHH kutatása szerint a magyar a podcasthallgatók több mint 90 százaléka elégedett a hazai műsorkínálat mennyiségével és minőségével.
Online is megnézhetők a Vígszínház exkluzív beszélgetései
A Víg Társalgó beszélgetéseinek szerkesztett változatát csütörtökönként teszik elérhetővé a Vígszínház YouTube csatornáján.
Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok
A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.
A gyermekmunka árnyékában – a kidfluencerekkel foglalkozik az NMHH Podcast legújabb adása
A megszólaltatott szakértők problémásnak tartják, hogy egy gyereket bárki is gazdasági haszonszerzésre használjon
Saját podcasttal jelentkezett Hámori Barbara televíziós producer
Hámori Barbara Az én kék zónám címmel indított podcastot, amely a longevity, vagyis a hosszú, minőségi élet titkait kutatja.
Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac
A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.
Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”
Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.
SEO nélkül a YouTube sem működik
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről
A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.
Saját stúdióval és megújuló formátummal tér vissza a Yettel videó- és podcastsorozata
Megújult tartalommal és formátumban tér vissza a négy éve indult Kibontó sorozat.
Az online kihívások veszélyeire hívja fel a figyelmet az NMHH Podcast legújabb adása
Kutatásokból kiderül, hogy a gyermekek 57 százaléka már 10-11 éves korában találkozik veszélyes online kihívásokkal.
Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges
A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.
Úttörő lehet az RTL és a Port.hu közös produkciója
Az Árulók kibeszélő műsora új korszakot nyithat a lineáris tv és az online világában.
Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”
Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.
Itt tart most az európai digitális hirdetési piac
Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
/
2