Keresés

április 26., 06:00

Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően

Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.

2024. augusztus 29., 14:30

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.

2024. június 28., 14:19

A videóhirdetések térnyerése: ezt mutatják a globális és helyi trendek

A videó formátumú hirdetések népszerűsége töretlen mind a hirdetők, mind a fogyasztók körében.

2024. április 18., 13:56

Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra

Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.