MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Távozik a WPP-től Kun Miklós: "Támogató és inspiráló közeget jelentett számomra ez az ügynökség"
21 év után búcsút int a WPP globális hálózatának Kun Miklós. A szakember a MediaFuture-nek azt mondta, a változás egy ciklikus folyamat része.
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
Milyen „márka-lények″ rezonálnak az emberek fejében? – Kun Miklós a márkák lélektanáról
Miben hasonlít a márkák lélektana az emberekéhez, miért fontosak a memóriastruktúrák és miért van még annyi pocsék reklám?