szeptember 19., 14:00
Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint
Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.
Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
Az OpenAI jelenleg azt is fontolgatja, hogy engedélyezze-e az AI-nak, hogy a felhasználók erotikus tartalmakat is generálhassanak az eszközeikkel.