MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A digitális hirdetéseknek is van karbonlábnyoma – módszertant alkotott a méréshez az IAB Europe
Az online reklámipar egyik legnagyobb szakmai szervezete módszertant tett közzé a digitális hirdetésekhez kapcsolódó kibocsátás becslésére.
Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája
A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.
Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”
Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.
Hogyan lehet fenntartható a marketing? – Karczub-Lehoczky Fanni elemzése
Mekkora a digitális reklám karbonlábnyoma, és miért nem vásárolnak környezetbarát termékeket a vásárlók? Így látja a MediaMarkt marketingigazgatója.
A digitális reklám környezeti fenntarthatóságáról indít online tanfolyamot az IAB Europe
A tanfolyam gyakorlati stratégiákat és szakértői útmutatást ad a kibocsátás csökkentése és a fenntartható változás előmozdítása érdekében.
A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét
A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.