Keresés

március 28., 12:22

Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája

A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.

február 28., 16:30

A digitális reklám környezeti fenntarthatóságáról indít online tanfolyamot az IAB Europe

A tanfolyam gyakorlati stratégiákat és szakértői útmutatást ad a kibocsátás csökkentése és a fenntartható változás előmozdítása érdekében.

február 27., 06:00

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.

2024. április 23., 08:20

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

2024. április 20., 07:58

A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?

A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.

2024. április 19., 10:44

Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét

A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.