MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 28., 12:22
Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája
A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.
február 28., 16:30
A digitális reklám környezeti fenntarthatóságáról indít online tanfolyamot az IAB Europe
A tanfolyam gyakorlati stratégiákat és szakértői útmutatást ad a kibocsátás csökkentése és a fenntartható változás előmozdítása érdekében.
február 27., 06:00
Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”
Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.
2024. április 23., 08:20
A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
2024. április 20., 07:58
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
2024. április 19., 10:44
Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét
A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.