Keresés

A digitális hirdetéseknek is van karbonlábnyoma – módszertant alkotott a méréshez az IAB Europe

Az online reklámipar egyik legnagyobb szakmai szervezete módszertant tett közzé a digitális hirdetésekhez kapcsolódó kibocsátás becslésére.

Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája

A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.

Hogyan lehet fenntartható a marketing? – Karczub-Lehoczky Fanni elemzése

Mekkora a digitális reklám karbonlábnyoma, és miért nem vásárolnak környezetbarát termékeket a vásárlók? Így látja a MediaMarkt marketingigazgatója.

A digitális reklám környezeti fenntarthatóságáról indít online tanfolyamot az IAB Europe

A tanfolyam gyakorlati stratégiákat és szakértői útmutatást ad a kibocsátás csökkentése és a fenntartható változás előmozdítása érdekében.

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?

A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.

Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét

A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.