MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Befutottak az első féléves eredmények: az RTL-t nézik a legtöbben főműsoridőben
Az RTL Magyarország 12 csatornából álló portfóliója nézettségével megszerezte az első helyet.
Hogyan élheti túl egy vállalat a generációváltást?
Az új vezető a régit nem váltja, hanem kiegészíti, hiszen az addigi tapasztalat nem tűnik el – A Business Talks 2024 üzleti konferencián jártunk.
A Disney túlszárnyalta az elemzői becsléseket
Bob Iger vezérigazgató kezei alatt szárnyra kapott a világ legnagyobb szórakoztatóipari vállalata.
Nem az AI a kulcsa a Z generációs marketingnek - Valami egészen más
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.