A Magyar Marketing Szövetség célja, hogy az információk megosztásának minőségi színterévé és meghatározó szakmai kapcsolódási pontjává váljon a hazai szférán túl, egyre inkább a nemzetközi térben is.
A szövetség első számú küldetése, hogy a szakmaiság erősítésével a marketing reputációját is egyre magasabb szintre emelje. E cél érdekében kiemelten fontos a szakma identitásának erősítése, hiszen csak erre alapozva lehet a marketinget a legmagasabb szinten képviselni a szervezeteken, vállalkozásokon belül – hangzott el az MMSZ éves közgyűlésén a budai Oh My Green rendezvényhelyszínén.
A szövetség célja megmutatni, hogy a jól végzett markingtevékenység szerteágazó és hatékony támogatást nyújt nem csak mikro, de makro szinten is: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben széleskörű eszközparkja révén egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások implementálásában.
A Magyar Marketing Szövetség minden téren nagy utat tett meg, amely eredményeként ma már megkerülhetetlen tényezője a hazai marketing és kommunikációs szakmának. Örömmel tapasztalom, hogy elkötelezett munkánk eredményességét visszaigazolja folyamatosan bővülő tagságunk, erősödő súlyunk, valamint a szakmai és üzleti körökben egyre elismertebb programjaink, iránymutató kezdeményezéseink is
– mondja Hinora Ferenc.
Az elnök már 12 éve folyamatosan irányítja a szervezet működését, és büszke az elért eredményekre. Ugyanakkor azt látja, hogy a szervezet küldetésének és céljainak még teljesebb megvalósításához további kiemelt területeken szükséges elmélyíteni, illetve kiterjeszteni az MMSZ szakmai, közösségi és társadalmi hatását.
Jövőkép
- Az egyik ilyen terület a szakmai utánpótlás nevelése. Ennek érdekében a szövetség folytatja a tavaly útjára bocsátott MMSZ Youth Programot, amely keretében már idáig is több száz tehetséges fiatal számára tették lehetővé a korszerű ismeretek megszerzését, illetve vitték őket még közelebb a szakmához.
- A másik ilyen terület a nemzetközi szakmai tudás importja és a magyar tudás exportja, amely aláhúzza a szervezet elköteleződését abban, hogy láthatóvá és elérhetővé tegye a nívós hazai szaktudást nemzetközi szinten is. Mindezzel a szervezet támogatja, sőt katalizálja az európai szakmai közösség fejlődését is.
- A harmadik kiemelt jövőbeli fókuszterület pedig az, hogy a szövetség új szintre lépjen a minőségi szakmai tartalmak előállításában és elérhetővé tételében. A cél az, hogy az aktuális szakmai tartalmakat még magasabb minőségben és rendszeresen érhessék el az MMSZ közösségének szakmai ismeretekre és információkra vágyó tagjai.
Az újrázó elnök személyes víziója, hogy az egyre erősödő szakmai identitásra alapozva együtt képes lehet a szakma a marketing reputációját növelni, és azt a szervezetekben az őt megillető, még magasabb szintre helyezni.