A tartalmi kínálat erősítésével és új közönségek megszólításával folytatódik a Blikk stratégiai fejlesztése. Miközben frissült és egységes lett a digitális és a print termék vizuális megjelenése, technológiai fejlesztések is megjelentek a megújult hírportálon. A márka új pozícióját marketingkampány is támogatja május közepétől.
Az új arculat bevezetése nemcsak a márka vizuális fejlesztése szempontjából nagy előrelépés, de egyúttal a szerkesztőségi tartalom megújítását is támogatja, hiszen segít megmutatni a Blikk elmozdulását a komolyabb hír tartalmak irányába. Az átalakítás mindenre kiterjedő: érinti a szerkesztőségi működést, a szervezetet és a kommunikációt is. Nem titkolt célunk a Blikk iránti bizalom erősítése és egy időtálló, a mindennapokban nélkülözhetetlen hírmédium létrehozása
– mondta Kiss Eleonóra hírmédia üzletágvezető.
A multimédiás tartalmak és rövid videós híradások kiemelt pozícióban várják az olvasókat és nézőket, ahogyan a közéleti, gazdasági és tematikus hírek is hangsúlyosabb helyet kapnak a nyitó oldalon.
Nem tartalomgyártók, hanem újságírók vagyunk. Olyan újságírók, akik minden, a modern technológia kínálta eszközt is felhasználnak a valóság bemutatására. A tartalomgyártás célja leginkább csak a szórakoztatás. Nekünk viszont fontos az olvasó és a közérdek szolgálata. A Blikk küldetése, hogy gyors, érthető, hiteles és pártatlan tájékoztatást nyújtson. A világ sokszínűségének bemutatása, a köztisztesség és társadalmi igazságosság melletti kiállás a feladatunk. Támogatjuk a szabad, felelősségteljes és kritikus gondolkodást, hogy segítsünk olvasóinknak megérteni és megoldani a mindennapi kihívásokat
– fogalmazott Nagy Iván Zsolt főszerkesztő.
Ezt a szándékot tükrözi vissza és támogatja a márka május közepén induló reklámkampánya.
A koncepció kidolgozása során három világos szempont vezérelt minket: legyen letisztult, legyen érthető, és segítsen több dimenzióban kapcsolódni az olvasóhoz. A Valóság. Érthetően. szlogenünk ezért most új jelentésrétegekkel bővül, így a különböző formátumok környezetében megjelenik a Valóság. Láthatóan., illetve a Valóság. Hallhatóan. üzenet is. Tartalmi fejlesztéseink, videós stratégiánk és az új cikkfelolvasó technológia bevezetése nemcsak a hangos vagy hallgatható újság irányába történő eszközváltás, hanem szemléletváltás is, hiszen az élményalapú tájékozódást támogatja gyors, megbízható és befogadható információk formájában
– mondja el a Blikk új kampányáról Moharos Andrea, a Ringier Hungary marketing és terjesztési igazgatója.
A kommunikáció harmadik alappillére az edukáció: "Vedd észre!". Hisszük, hogy a médiamárkák felelőssége ma már nem merül ki a tájékoztatásban. Arra ösztönözzük olvasóinkat, hogy ők is felelősen tájékozódjanak, vegyék észre a lényeget, nézzenek a felszín mögé és értsék meg a hírek kontextusát - legyen szó közéleti, gazdasági, sport vagy szórakoztató tartalomról. A május 15-én induló kampányunk ezt a gondolkodásmódot fordítja le egy multiplatformos kommunikációs jelenlétté: televízióban, rádióban, közterületen, print és digitális csatornákon egyaránt. A márkamegújítás célja hosszú távon nem más, mint megerősíteni vezető pozíciónkat egy olyan médiapiacon, ahol a figyelem megtartása csak következetes értékközvetítéssel és valódi tartalmi minőséggel érhető el
– folytatja a marketing vezető.
A kreatív koncepció kialakítása teljes egészében a kiadó saját csapatának munkája. Külső partnert csupán a koncepció televíziós formátumra történő adaptálásához, a kampány filmváltozatának legyártásához vont be a Ringier.