A jegyértékesítő platform új ügyvezetője a digitális marketing, stratégia és technológia területén szerzett 15 év vezetői tapasztalatot. Varga Balázs, a Tixa alapítója mostantól főként a cég stratégiájára és a nemzetközi jó gyakorlatok behozására, kapcsolatok építésére fókuszál.

Busák István, a Dentsu Creative korábbi ügyvezetője idén márciustól áll a jegyértékesítő platform menedzsmentjének élén. Az experience design szakértő korábban többek között az Isobar, az IBM Interactive Experience az OgilvyOne, a Hewlett-Packard és a Publicis csapatában látott el vezetői feladatokat, jórészt innovációs és digitális transzformációs projektekben. Több mint 2 évtizedes kreatív és experience szaktudását hatékonyan ötvözi a technológiai és IT nagyvállalati vezetői tapasztalattal.

Régóta ismerjük egymást Balázzsal, figyelemmel követtem ahogy a Tixa az elmúlt években a hazai jegyértékesítés egyik kulcsszereplőjévé vált. Látom azt is, hogy hatalmas potenciál rejlik benne regionális szinten is, ebben találtam meg azt az igazán különleges kapcsolódási pontot, amit kerestem. Hiszek abban, hogy digitális és adatvezérelt eszközökkel új szintre emelhetjük a felhasználói élményt és a partnereink kiszolgálását is

– mondta Busák István (aka Bushi) az új szerepkör kapcsán.

Bushi tapasztalata és stratégiai gondolkodása hatalmas értéket jelent a Tixa számára. Olyan vezető, aki érti a digitális ökoszisztémát, és képes arra, hogy a vállalat következő növekedési szakaszában is biztos kézzel, és meglévő értékeinkkel összhangban irányítson

– mondta Varga Balázs (aka Zero), a Tixa alapítója, aki mostantól a cég stratégiájára és a nemzetközi jó gyakorlatok behozására, kapcsolatok építésére fókuszál. Emellett folytatja menedzseri feladatait is olyan formációk és rendezvények mellett, mint a Vágtázó Halottkémek, a Thy Catafalque vagy a Törzs, illetve az általa alapított Fekete Zaj fesztivál.

Címkék