Teljeskörű brandmegújulást jelentett be a Positive Adamsky (PDKY) integrált ügynökségi csoport. Az új rövidítés – a Positive Adamsky betűiből alkotott mozaikszó – támogatja a nemzetközi pozicionálást, és továbbfejleszti az ügynökség márkaidentitását.
Ez a frissítés nem csak az arculatra és a névre vonatkozik, a PDKY szervezetileg és üzleti működésében is újat mutat. Holdingstruktúrában működik tovább a cégcsoport, és bevezettük a C-suite (Chief) rendszert az ügynökség menedzsmentjében, ami az egységesebb folyamatok, egységesebb minőségbiztosítás, a szakmailag profiltisztább működés előfeltétele. Az új vizuális és verbális identitásunk megjelenik a felújított székházunk koncepciójában is; mindez markánsabban és egyértelműbben sugallja, kik vagyunk és mit képviselünk
– mondta el Hinora Bálint, Group CEO
Az új márkaígéret, "Expect the Unexpected” a váratlan helyzetekhez való alkalmazkodás képességének ígérete, ami a jelen korban nap mint nap tapasztalható. Ebben a kiszámíthatatlan zűrzavarban az egyetlen működő stratégia: még kiszámíthatatlanabbnak lenni.
A világpolitika, a gazdaság és a társadalmi trendek folyamatosan új kihívások elé állítják az embereket, naponta olyan helyzetekben találjuk magunkat, amire egyáltalán nem számítottunk, ami néha felfoghatatlan, így az ingerküszöb is egyre magasabb. A PDKY nemcsak elfogadja a váratlant – kézzelfoghatóvá is teszi azt. Már nem elég alkalmazkodni, előre kell látni, reagálni, sőt, ha lehet, alakítani kell a kiszámíthatatlant. Az ’Expect the Unexpected’ ezt a szemléletet testesíti meg, ez az értékígérete: segítünk eligazodni a káoszban, megtalálni benne a saját helyed, hallhatóvá tenni az üzeneted – és még azt is megmutatjuk, hogy te magad hogyan lépheted meg a váratlant. Valljuk, hogy vége az ’inkább legyünk óvatosak’ korszaknak: üdv a kiszámíthatatlanság érájában
– fogalmazott Vaszary Ádám, kreatív ügynökségi CEO elmondta:
Az ügynökség célja, hogy ügyfelei számára olyan kreatív megoldásokat kínáljon, amelyek ezt a credót tartják szem előtt. Ennek megvalósítására igazolta le az ügynökségi csoport Farkas Vilmost új kreatív igazgatónak. A szakember több mint 25 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött számos reklámügynökségben bizonyított. Dolgozott a BBDO Budapestnél, majd a Publicis Groupe elődjénél, a Leo Burnettnél, később pedig a Boldnál is meghatározó szerepet játszott. Kampányai számos nemzetközi és hazai díjat nyertek, köztük két Cannes Lions bronz elismerést.
Azzal a céllal érkeztem, hogy a nemzetközi szintű kreativitás szellemiségét erősítsem a Positive Adamsky (PDKY)-nál is. Egy reklámnak hatnia kell, láthatónak kell lennie, és ehhez a váratlan megoldások sokkal hatékonyabbak, mint a megszokott sémák; kell egy meglepő nézőpont, egy meglepő kommunikációs csatorna vagy egy még sosem látott mechanizmus. Ugyanakkor fontos megérteni, hogy egy ügynökség sikerének legfontosabb mérőszáma az ügyfeleinek üzleti sikere, tehát nem létezhet önmagáért való kreativitás. Ez másfajta gondolkodásmódot igényel, amihez olyan közeg kell, ahol az ötletek szorongás nélkül születhetnek meg
– mondta Farkas Vilmos.
A brandmegújulás vizuális tartalmát egy különleges fotósorozattal mutatta be az ügynökség, amely Sivák Zsófia fotográfus közreműködésével készült. Az ügynökségi munkatársakkal készített pillanatképek a váratlan, meghökkentő helyzetek momentumát ragadják meg, úgy, ahogyan a reklámszakmában is a legerősebb üzenetek születnek. A fotósorozat a pdky.hu oldalon, illetve az ügynökség Délibáb utcai székházában lesz megtekinthető.