A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének.

Az együttműködés keretében a Chiro Marketing felel a Segafredo hazai Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalainak kezeléséért, valamint az ezeken futó hirdetések menedzseléséért.

A kiválasztás során kulcsfontosságú szempont volt számunkra, hogy olyan ügynökséget találjunk, amely nemcsak a nemzetközi márkaértékeket képviseli, hanem a magyar piac sajátosságaihoz is képes alkalmazkodni. A Chiro Marketing rugalmas és stratégiai megközelítésével, valamint a kreatív tartalomgyártásban mutatott elhivatottságával egyértelműen bizonyította, hogy ideális partner számunkra

– mondta Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária Kft. marketingvezetője.

Az új partner kiválasztásával a Segafredo célja a márkaismertség növelése és az értékesítési aktivitások támogatása a közösségi média platformokon. Az együttműködés során a Chiro Marketing olyan tartalomstratégiát dolgoz ki, amely ötvözi a Segafredo által képviselt minőséget, a magyar közönség ízlését, és a közösségi média legfrissebb trendjeit.

Izgalmas kihívás számunkra, hogy egy olyan nemzetközi márkával dolgozhatunk együtt, mint a Segafredo. Célunk, hogy a márka közösségi média jelenléte folyamatosan friss, releváns és inspiráló legyen, miközben a Segafredo üzeneteit a hazai közönséghez igazítjuk

– nyilatkozta Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője. A megbízás határozatlan időre szól, és a közös munka már 2024 augusztusában elindult.

Címkék