Mint arról a MediaFuture beszámolt, a 2025-2027-es ciklusra Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját választották meg az IAB Hungary elnökének, az elnökségben pedig Horváth Rita (Publicis Group) mellett Dudás Gergely (RTL Magyarország), Erdélyi Eszter (Atmedia), Pusztay András (Telex), Sopov István (Adaptive Media), Vági Róbert (Centrál Médiacsoport), Szeder Péter (Reprise Digital), Szemán Zsófia (Dentsu Hungary), Hunyady Beatrix (One Magyarország), Mérő Ádám (Coca Cola) és dr. Kapi Anikó (Kapi Legal) kapott helyet.
„Az IAB igazgatósági tagjának lenni igazán izgalmas és jelentőségteljes lehetőség, amelynek során aktívan hozzájárulhatok a digitális reklám és marketing jövőjének kialakításához. Igazgatósági tagként lehetőségem van együttműködni az iparág leginnovatívabb és legbefolyásosabb vezetőivel. Közösen olyan kulcsfontosságú kezdeményezéseken dolgozhatunk, amelyek nemcsak a jelen kihívásaira adnak választ, hanem a jövőbeli növekedés és siker alapjait is megteremtik”
– mondta el megválasztása kapcsán a MediaFuture kérdésére Horváth Rita. A Publicis Groupe Hungary médiavezetője nemrég interjút adott lapuknak, amelyben többek között a vezetői feladatokról, a munka és magánélet egyensúlyáról, illetve a magyar szereplők helyzetéről beszélt a globális piac kihívásaival szemben.
„Olyan nincs, hogy valaki tökéletes vezető tud lenni azonnal, ezt tanulni kell, mint ahogy minden mást. Én is folyamatosan tanultam. Amikor tervezőből média director lettem, már nemcsak az ügyfél, hanem a csapatom problémáit is menedzselni kellett. De a valódi mélyvíz az volt, amikor át kellett vennem (a Starcomnál - a szerk.) a teljes média operációt. Hatalmas változások voltak, és a nulláról kellett mindent felépíteni úgy, hogy az jól működjön, és közben mindenki boldog legyen. Bár közben azt is megtanultam, hogy nem lehet mindenkit boldoggá tenni”
– fogalmazott az interjúban, amely ide kattintva olvasható.