Ez új lehetőségként új távlatokat nyitott a továbbra is családi tulajdonban lévő médiumnál. A tulajdonos, Montgomery-Tóth Cecília a fejlődést és a bővítést megszavazva új célokat jelölt ki, melyek eléréséhez elengedhetetlen volt a vezetőség erőforrásainak növelése.
Változás a Rádió 88 vezetésében
Távozott a rádiót 4 évig ügyvezetőként irányító Nacsa Norbert, akiknek nagyon hálásak a több évtizedes odaadó munkájáért, mellyel jelentősen hozzájárult a rádióállomás eddigi sikereihez.
„Igazán megtisztelő feladat, hogy július 1-től én lehetek a 88 vezetője, hiszen óriási lehetőség számunkra, hogy újabb legalább 10 évre lehetünk ott a szegediek mindennapjaiban”
– kezdte Martonosi János.
Az új ügyvezető kiemelte, a cég tulajdonosainak célja, hogy a rádió – megőrizve a 34 éve alatt felépített értékrendjét – továbbra is a szegediek élete részeként, még több örömteli és boldog pillanatot okozzon, még több platformon, és ezzel együtt a lehető legjobb elérést biztosítsák az üzleti partnereiknek. Ugyanakkor úgy látták, hogy a vállalkozás fejlődéséhez a cégprofilt is bővíteni kell, a Rádió 88-nak jóval többnek kell lennie, mint egy jól megszokott 34 éves rádió. A Rádió 88, mint fogalom a kezdetektől fogva egyet jelentett a folyamatos fejlődéssel, megújulással, az innovációval, és a kreativitással, ezt a következő 10+7 évben nem csak tartani, hanem erősíteni kell.
Martonosi János elárulta azt is, hogy az új műsorszolgáltatási szerződés jelentős tartalmi átalakulásra ad lehetőséget: a kevesebb szöveges tartalom mellett izgalmasabb, merőben új műsort tudnak készíteni. Ezen a területen már történtek előkészületek, melyekre a hallgatók is pozitívan reagáltak. A munka ezzel azonban nem fejeződött be, sőt még igazán csak most indul be. Folytatódik rádiós tartalom fejlesztése, melyben fontos szerepet kapott a 88-hoz programigazgatóként visszatérő, az ország több rádióját is szakmailag segítő, a szegedi hallgatók körében igen népszerű, szakmai berkekben méltán elismert Tóth Péter, aki a 88-at alapító Tóth András „Óriás” idősebb fia.
Július óta kiemelten kezelik a közösségi média felületek tartalmainak fejlesztését, megújult a mobilalkalmazásuk, sőt hamarosan elindul az új weboldaluk is. Az első hónapokat követően az előzetes elvárásokat messze túlszárnyalva növekedett a követőtábor a Rádió 88 közösségi média felületein. Martonosi szerint – a nyugat-európai rádiókhoz hasonlóan – ez a kulcsa a bevételi forrásaik növelésének. Ezeken a felületeken keresztül ugyanis hatékony elérési lehetőséget teremthetnek üzleti partnereinek, akik az online térben tapasztalható hirdetési zajban egyre nehezebben tudnak érvényesülni helyi szinten.
MARTONOSI JÁNOSRÓL
Martonosi János Hódmezővásárhelyen született 1985-ben, egyetemi diplomáját 2010-ben szerezte a Szegedi Tudományegyetem, kommunikáció szakon. 2011-bencsatlakozott a Rádió 88-hoz, ahol 4 éven keresztül dolgozott a hírstáb tagjaként. Ezután 2023-ig a Csongrád-Csanádi Kereskedelmi és Iparkamara kommunikációs vezetőjeként tevékenykedett, ezzel párhuzamosan pedig külső tanácsadóként koordinálta a 88 hírstábját. Emellett 9 évig a Csongrád Megyei Kosárlabda Szövetség ügyvezetője volt, jelenleg a Vásárhelyi Kosársuli alelnöke.