Keresés

Podcast

2024 szeptember 6.

Ilyen volt az idei olimpia digitális visszhangja

A Trendency legújabb kutatása mélyreható elemzést nyújt arról, hogy a globális média hogyan reflektált a játékokra.

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.

2024 szeptember 5.

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

2024 szeptember 4.

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

2024 szeptember 3.

A maffia PR gépezete: így építik az imázsukat a bűnözők a közösségi médiában

Amikor a bűnözői és az influenszer-identitás összeforr.

2024 szeptember 2.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

2024 szeptember 1.

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

2024 augusztus 31.

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.

2024 augusztus 30.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

2024 augusztus 29.

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.

Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?

A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.

2024 augusztus 28.

Miért problémás, ahogy a média az egészségügyi témákat tálalja?

Komoly kérdéseket vet fel a hírportálok szenzációhajhász gyakorlata.

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.

2024 augusztus 27.

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?

2024 augusztus 26.

Te is olvastad, hogy Vámos Miklóst letartóztatták? Az Index arculatával és az író hírnevével élnek vissza csaló oldalak

Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

2024 augusztus 25.

2024 augusztus 24.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.

2024 augusztus 23.

Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya

A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.

Veszélyes jelenségre figyelmeztetnek a Coppola-trailer kamuidézetei

Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.

2024 augusztus 22.

Mit tanulhatnak a márkák Blake Lively PR melléfogásából?

Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.

Új trendet indít a Netflix a filmes vásárlással?

A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.

2024 augusztus 21.

Hogyan történhet meg, hogy egy szerkesztőség stábját kitiltják egy nyilvános eseményről?

A tegnap történt incidens a magyar média egy fontos problémájára világít rá.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?