Keresés

Podcast

Díjat nyertek az Index fotósai a Magyar Sajtófotó Pályázaton – Tövissi Bencét és Kaszás Tamást kérdeztük

Tövissi Bencét a dunai áradásról szóló képeiért, míg Kaszás Tamást egy vakvezető kutya kiképzését bemutató sorozatáért választották a díjazottak közé.

Több tucat műtárgynak talált méltó helyet videósorozatában Megyesi Balázs, a Kincsvadászok szakértője

Megyesi Balázs videósorozatának új részei a Kincsvadászok új évadával egy időben érkeznek.

Úttörő technológiával és globális üzenettel debütált a Richter Gedeon új image reklámfilmje

Az új kampányfilmek a hazai reklámipari környezetben szinte példa nélküli módon egy virtuális LED-stúdióban, fejlett VFX-megoldásokkal kombinálva készültek.

Tóth Andi lett a Notino nagykövete

Tóth Andi egy olyan együttműködés keretében csatlakozik a márkához, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt.

„Mágikus erejű képi világgal jelentkezünk” – Pachmann Péter a megújult Naplóról

Pachmann Péter a Napló megújult formátumáról, Sváby Andrásról és a nézők megemelkedett ingerküszöbéről is beszélt az Indexnek adott interjújában.

2025 május 5.

Az első anyák napja: tovább kampányol a kórházban ragadt babákért az SOS Gyermekfalvak

Az SOS Gyermekfalvak Az első anyák napja című kampánysorozatában utánajárt, hova kerültek azok az újszülöttek, akiket a szülést követően kórházban hagytak.

Frissül a feed, marad az őszinteség – júniustól a BeSocial építi az Euronics social platformjait

A BeSocial nyerte az Euronics social tenderét, így júniustól ők felelnek az Euronics integrált, több platformon átívelő social jelenlétéért.

Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon az NMHH szerint

Az NMHH felmérése azt mutatja, hogy a hazai médiafogyasztók több oldalról tájékozódnak.

Megújult az Őrségi Nemzeti Park logója

Az új embléma a nemzeti park hagyományos értékeit ötvözi a mai megjelenéssel.

“Nem SEO-zni kell, hanem releváns tartalmat adni” – Török Balázs a generatív AI-ra való optimalizálásról

Török Balázs SEO-szakértő szerint az nyeri a SEO-versenyt, aki valódi értéket ad.

2025 május 4.

A 99 éves Sir David Attenborough előtt tiszteleg a BBC Earth műsora

A természetfilmes és műsorkészítő életére és páratlan munkásságára hívja fel a figyelmet a csatorna.

Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"

Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.

2025 május 3.

Május 4-én érkezik az új Star Wars sorozat a Disney+-ra

A Lucasfilm vadonatúj, animációs rövidfilmekből álló antológiasorozatának premierjét a Star Wars rajongók számára különösen fontos dátumra tették.

11 000 látogató és CNN-tudósítás: szintet lépett a DOGZ Fesztivál, és ez a szponzoroknak is nagyobb lehetőséget jelent

Idén közel 11 000-en vettek részt a rendezvényen, ami még több lehetőséget kínált a hirdetőknek.

2025 május 2.

A letöltési lista első helyére került kategóriájában a We love Dogz applikációja

A We love Dogz kutyás magazin applikációja mindössze három napja jelent meg, de máris az első helyen áll a letöltési toplistán.

A digitális hirdetéseknek is van karbonlábnyoma – módszertant alkotott a méréshez az IAB Europe

Az online reklámipar egyik legnagyobb szakmai szervezete módszertant tett közzé a digitális hirdetésekhez kapcsolódó kibocsátás becslésére.

2025 május 1.

Itt az új influenszerlista: a TheVR triplázott, Dancsó visszatért

Sokan megőrizték a helyüket a listán, az újoncok főként a TikTokról érkeztek.

Friss nézettségi adatok: Ferenc pápa halála átrendezte a toplistákat

Ferenc pápa halála és búcsúztatója nagyon sok embert érdekelt, de a legnézettebb műsor továbbra is A nagy duett.

2025 április 30.

Megújul az ATV Csoport kábeltévéje

Az átalakulás nemcsak a nevet, hanem a tartalmi fókuszt is érinti: az ATV Extra a rendkívüli hírek csatornája lesz.

Függetlenné válik a Sportal.hu

Új struktúrájában a Sportal.hu a már meglévő szerkesztőségi erősségeit ötvözi a csúcstechnológiával.

Több mint 25 alkotás 5 csatornán – így ünnepli a TV2 csoport a Magyar Film Napját

Az ünnepi műsorfolyam az Egri csillagokkal indult, és vasárnap este zárul a Moziverzumon, a Nyitva című alkotással.

Az iProspect lett a Wolt hazai médiaügynökségi partnere

A dentsu csoporthoz tartozó iProspect a kelet-közép-európai régió 10 országra kiírt médiaügynökségi tender keretében nyerte el a megbízást.

Vége a végtelen pörgetésnek? A YouTube napi limitet vezethet be a short videókra

Egyre elterjedtebb jelenség a doomscrolling, amikor a felhasználó végtelenül görgeti a rövid videókat. Ez ellen kíván tenni a YouTube.

2025 április 29.

Elindult a nevezés a Ki Mit Tube-ra, összeállt a teljes zsűri is

Az online tehetségkutatóra április 25-től lehet jelentkezni, és három új névvel már teljessé vált a szakmai zsűri is.

Kiveszőben a márkahűség – egy kutatás szerint szinte csak az ár-értékarány számít

A magas infláció és a bizonytalan gazdasági helyzet hatására az emberek több mint felét kifejezetten nyugtalanítják a növekvő megélhetési költségek.

Az év eddigi legnézettebb műsora volt a Hunyadi

A sorozat már az első héten nézettségi rekordokat döntött, majd egyértelműen a tavaszi hétvégék nyertese lett.

Díjat alapított a We love Dogz – ők az idei jelöltek

A kategóriánként hat-hat kiválasztott jelölt mindegyike sokat tett és tesz a felelős állattartás gyakorlatának népszerűsítésért hazánkban.

Dr. Aczél Petra: „Tévedés, hogy nem olvasunk el hosszú szövegeket″

Van-e még értelme írni, vagy már csak rendezői leszünk a szövegeknek? Interjúnkban dr. Aczél Petra médiakutatóval beszélgettünk.

2025 április 28.

A marketing új dilemmája: célzás vagy túl-célzás

A Variety Entertainment Marketing Summit szakértői szerint egyszerre kell széles közönséget elérni és személyesen kapcsolódni az emberekhez.

Busák István lett a TIXA új ügyvezetője

A Dentsu Creative korábbi ügyvezetője hatékonyan ötvözi kreatív és experience szaktudását a technológiai és IT nagyvállalati vezetői tapasztalattal.