A TV2 régiségkereskedő műsorából hétfőn mindkét epizód új volt, majd a hét többi napján elsőként egy új részt, majd egy ismétlést vetítettek, amit viszont szinte ugyanolyan sokan néztek, mint a korábban még nem látott részeket. A 18-59 évesek körében az új adások a múlt héten 262 ezres átlagos nézőszámot és 21,8 százalékos közönségarányt hoztak, míg az ismétléseket átlagosan 256 ezren követték figyelemmel 19,6 százalékos közönségaránnyal. A teljes lakosság körében 679 ezren nézték az új részeket, 645 ezren a régieket.
Hiába indít újabb és újabb műsorokat az RTL, a TV2-es Kincsvadászok ellen nincs orvosság
– állapította meg a PORT az elmúlt hetek sikerszériája és a múlt hét eredményei kapcsán.
A The Floor teljesítménye
A Nielsen Research és az RTL adatai alapján a teljes lakosság körében 308 ezren néztek egy részt, itt 10,6 százalékos volt a közönségarány, ami nagyon alacsonynak mondható.
Ennél még a Határtalan szerelem című társkereső reality is népszerűbb volt az RTL-en, amit a The Floor előtti hetekben sugárzott a csatorna, és ami végül az utolsó hétre sokat veszített a nézettségéből. A PORT szerint azonban nyár elején alapvetően is kevesebben néznek tévét.

Egyébként egy kicsivel jobban teljesített a The Floor első évada, az első héten az új műsorra kíváncsibbak voltak a nézők, 195 ezren követték 21,7 százalékos közönségaránnyal, ami magasnak számít, majd a második héttől visszaesett a nézőszám 159 ezerre. Akkor viszont a közönségarány magas volt, 17,5 százalék, mert a TV2-n egy kifejezetten alulteljesítő műsor, a Zsákbamacska ment. Most a második évad esetében már nincsenek kíváncsi nézők, és a közönségarány is alacsonyabb a Kincsvadászok miatt.
Ingatlanvadászok
Az RTL elindította másik újdonságát is, az Ingatlanvadászok című realityt, amit a The Floor után vetítenek, a főműsoridő második felében. A fiatalok körében egy adást átlagosan 143 ezren néztek 10,9 százalékos közönségaránnyal, míg a teljes lakosság körében 246 ezren láttak egy-egy epizódot, itt 8,9 százalékos volt a közönségarány. Tehát az érdeklődés igen mérsékelt.
TOP10
Az ismétlések révén immár az első nyolc helyet uralja a Kincsvadászok mindkét célcsoportban.
A 18-59 évesek körében a kilencedik és tizedik helyen egy-egy Tények-adás, a tizenegyedik és a tizenkettedik helyen pedig egy-egy RTL Híradó áll. A 13. helyre került egy újabb Kincsvadászok-adás, a 14.-re egy RTL Híradó, a 15. helyezett lett a Házon kívül, ami most már stabilan megelőzte a TV2-es Naplót, miután az utóbbi a 21. helyen végzett. A legnézettebb The Floor-epizód a 16. helyen végzett.
A teljes lakosság körében kilencedik lett a Tények egy adása, a tizedik ismét egy Kincsvadászok, a 11. pedig egy RTL Híradó. A The Floor legnézettebb adása csak a 43. helyig jutott el.
A TV2 szerint
A TV2 mérési módszertanában minden műsor csak a legnézettebb epizódjával szerepel, és itt nem veszik számításba a feltételezett vendégeket. Náluk
az első helyen végzett a Kincsvadászok, második a Tények lett, harmadik az RTL Híradó, negyedik a The Floor, ötödik a magyar-svéd focimeccs, hatodik a Napló, hetedik a Házon kívül, nyolcadik a Fókusz, kilencedik a Tények Plusz, tizedik a Meg 2: Az árok című film.
Vagyis itt a feltételezett vendég hiánya révén megcserélődött a Házon kívül és a Napló sorrendje, az előbbit 183 881 fő nézte, az utóbbit 183 955, tehát szoros volt a verseny. Az RTL-es számítások szerint pedig a Házon kívült 191 380, a Naplót 185 234 fő nézte.
A teljes lakosság körében első lett a Kincsvadászok, második a Tények, harmadik az RTL Híradó, negyedik a Napló, ötödik a Tények Plusz, hatodik a Házon kívül, hetedik A renitens, nyolcadik a magyar–svéd meccs, kilencedik a Fókusz, tizedik a Hegyi doktor újra rendel.
A fiatalok körében, főműsoridőben mért közönségarány tekintetében a TV2 nyert 17,4 százalékkal és az RTL végzett a második helyen 12,5 százalékkal.