A TikTok elindította kibővített alkotói jutalmazási programját, hogy jobban támogassa a videókészítőket, és versenyben maradjon az olyan riválisokkal, mint az Instagram. Az új rendszer jobban díjazza az eredeti, hosszabb tartalmakat.

Miközben a Meta az USA-ban egyelőre bizonytalan jövőjű TikTok alkotóit próbálja megcélozni, a platform egy új, csak meghívottaknak szóló „Specialized Rewards Program” segítségével igyekszik megtartani őket.

A TikTok új, kibővített alkotói jutalmazási programjának célja, hogy jobban motiválja a tartalomkészítőket hosszabb, eredeti videók gyártására. Az új rendszer nemcsak magasabb kifizetéseket ígér, hanem egyértelműbben mutatja, milyen tényezők (pl. nézettség, közönség-elköteleződés, eredetiség) alapján jutalmazzák a videókat. 

A programba való bekerüléshez a videóknak eredetinek, kiváló minőségűnek és legalább egy perces hosszúságúaknak kell lenniük. Meg kell felelniük a TikTok közösségi irányelveinek, és nem tartalmazhatnak duettet, kollázst vagy szponzorált tartalmat.

A Creator Rewards Programban magasabb átlagos bruttó bevételt kínálnak a minősített videómegtekintésekért, így a tartalomkészítők több pénzt kereshetnek. A program résztvevői egy frissülő felületen követhetik nyomon becsült jutalmaikat, a videók teljesítményét és elemzési adataikat, valamint a videók jogosultságára vonatkozó részleteket. Emellett lehetőségük van fellebbezni a videóik jogosultságával kapcsolatos döntések ellen.

(SociaMedia Today)

Címkék