Több ilyen eseményre lenne szükség
A Media Regatta újjáéledése a teljes szakma számára új lehetőséget kínált a kikapcsolódásra, ismerkedésre és egészséges, jó hangulatú versenyre. Varga-Szilágyi Zsolt szerint a rendezvény különlegessége főként a kötetlenségben és a minőségi időben rejlik.
„Azt gondolom, hogy a Regatta egy sokkal könnyebb platform a networkingre. Az emberek sokkal oldottabbak, és nem arról van szó, hogy munkaidődben két-három órára odaugrasz egy szakmai rendezvényre. Itt van egy teljes nap, mindenre megvan az idő, és úgy tudsz ismerkedni, kapcsolatokat építeni, hogy azt utána könnyebb kamatoztatni is az üzleti életben.”
Az influenszerek térhódítása
Az influenszermarketing sokáig tűnt ingoványos területnek. Féltünk tőle, nem értettük, aztán csak elkezdtük használni és mára a marketing mix fontos elemévé vált. Varga-Szilágyi Zsolt úgy gondolja – és egy, a PFR Group által végzett kutatás eredményeivel alá is támasztja –, hogy az influenszerek ereje és fontossága elvitathatatlan.
„Az emberekben, hogyha a reklámokban is azokat látják, akiket követnek, szeretnek, nagyobb a hajlandóság a vásárlásra. Az influenszerek tehát nemcsak elérésben, brandépítésben, hanem a salesben is komoly szerepet játszanak.”
A márkák felismerték, hogy ha tartalmakat vásárolnak az influenszerektől, akkor valójában a médiafelületükért fizetnek. A fogyasztóknak ugyanakkor igénye van arra, hogy ezek az emberek szerepeljenek egyéb platformokon is. A PFR Group tavaly már olyan integrált kampányokat vitt véghez, amelyekben az influenszerek az ATL és BTL eszközök minden hangszerén játszottak. Ez a tendencia pedig idén is folytatódott, influenszerek márkaarcokként történő megjelenésével.
Hogy miért érdemes az influenszermarketing felé fordulni, és mit hoz a jövő, kiderül adásunkból.
Nézd meg Bánhegyi Zsófiával készült videocastunkat is!