Keresés

szeptember 4., 13:15

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

július 31., 16:20

Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?

A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.

július 9., 14:21

Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketing mindenkinek jó”

Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.

július 5., 13:10

A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?

A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.