MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketing mindenkinek jó”
Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?
A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.
A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.