Média kategóriában az Umbrella Collective közreműködésével készült The big shake up egy arany és egy ezüst díjjal térhetett haza. A VML Unsealed Books kampánya bronz oroszlánban részesült, az Oreo Cheat Cookies kampány pedig Creative Strategy kategóriában érdemelt bronz-díjat.

Ahogy már korábban beszámoltunk róla az Innocean Berlin Robert Capa Központ számára készített 1943 című kampányát a Cannes Lions 2024 zsűrije két kategóriában is bronzra érdemesre ítélte. A kreatív szakma egyik legnívósabb eseményének 71. díjátadó gáláján most újabb magyar pályamunkák kaptak szobrot.

A Cannes Lions 2024 harmadik napján az Umbrella Collective közreműködésével készült The big shake up a Media kategória Use of Screens & Audio Visual Platforms alkategóriájában arany fokozatot kapott – a zsűri egyébként összesen tíz munkát tartott érdemesnek az arany oroszlán díjra. Az elfeledett természeti katasztrófákról szóló kampány emellett szintén a Media kategórián belül a Not-for-Profit / Charity / Government alkategóriában is elismerést kapott egy ezüst szobor formájában.

Bronzosított alkotások

Bár még nincs vége a nemzetközi eseménynek, a magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű: a Lírának készített Unsealed Books kampány összesen négy shortlistes jelölést zsebelhetett be, amelyből a PR kategória Single Market Campaign alkategóriájában bronz elismerést vihetett haza. A VML másik nevezett kampánya, a Vodafone-nak készített Granny office a Direct kategóriában shortlistesként végzett.

Az öt shortlistre is bekerülő Oreo Cheat Cookies kampány – melynek megalkotásában a Pop Studios Budapest is részt vett – az esemény negyedik napján a Creative Strategy kategória Experience and Relationship Models alkategóriájában bronz díjban részesült.

Érdemes megemlíteni, hogy 2024-es Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett be, az említett magyar vonatkozású kampányokat ezek közül válogatták ki.

(Borítókép:  picture alliance / Getty Images)

Címkék