A Robert Capa Központnak készített 1943 két szobrocskát is érdemelt.

Az Innocean Berlin Robert Capa Központ számára készített 1943 című kampányát a Cannes Lions 2024 zsűrije két kategóriában is bronzra érdemesre ítélte. Elismerésben részesült a Print & Publishing kategória Travel, Leisure, Retail, Restaurants & Fast Food Chains alkategóriájában, valamint az Industry Craft kategória Copywriting: Print & Publishing alkategóriájában is.

Amikor egy háborúellenes kampányt készítünk, nem kérhetünk jobb forrásanyagot, mint a történelem legnagyobb haditudósítója által készített képek. Capa képei időtlen remekművek, amelyek érzelmeket váltanak ki és elgondolkodtatnak. Így nem kellett mást tennünk, mint ezeket a képeket kombinálni a szlogenünkkel, és hagyni, hogy a kampány beszéljen helyettünk.

- mondta el az Innocean Berlin a díjnyertes műről.

A Print & Publishing kategória nagydíját végül az Ogilvy által készített Coca-Cola kampány, a Recycle Me vihette haza, az Industry Craft kategóriában cikkünk születéséig a bronz és arany fokozatokat osztották ki.

A Print & Publishing kategóriában egyébként a pályázó kampányok közül 645 nem kapott elismerést, 54 elmondhatja magáról, hogy shortlistre került, 16 bronz, 5 ezüst és 9 pedig arany szoborral zárta az eseményt.

Az eredményhirdetésre további shortlistre került magyar alkotások is várnak.

(Nyitókép: Innocean Berlin)

Címkék