Több hazai pályamű is bekerült a shortlistes alkotások közé.

A Cannes Lions a szakma legnívósabb eseménye, amelyet minden évben a világ minden táján árgus szemmel figyelnek nézők és versenyzők egyaránt. Idén is van okunk, hogy nyomon kövessük a történéseket, hiszen több magyar pályamű is shortlistre került, és további kategóriákban is várakoznak még hazai alkotások, hogy szintén bekerüljenek a legjobbak közé.

Bár még nem minden kategóriában hirdették ki a shortlistre került műveket, az már biztos, hogy a VML igazán sikeres rajtot tudhat maga mögött, hiszen kampányai több kategóriában is a legjobbak közé jutottak. A Direct Lions kategória Social Behaviour & Cultural Insights alkategóriájában shortlistes a Vodafone-nak készített kampánya, a Granny Office.

A Média kategória Use of Audio Platforms alkategóriájában beválogatták a Lírának készített Unsealed Books kampányt, ahogyan a PR kategória Single-Market Campaign szeciójában is bekerült a legjobbak közé. A VML New York-i irodájának egyébként idén már sikerült behúznia a D&AD Fesztivál legjobb reklámügynökségének járó díját.

A Média kategóriában a White Rabbitnek is sikerült shortlistre jutnia. A Use of Brand or Product Integration into a Programme or Platform alkategóriában a Fabene éttermeknek készített Nobody Delivers Faster kampánnyal versenyez a győzelemért.

Ezek mellett több magyar érdekeltségű alkotás is versenyzik a legjobbnak járó elismerésért. Az Innocean Berlin Robert Capa Központnak készített 1943 című kampánya az Industry Craft kategória két alkategóriájában, a Photography: Print & Publishingban és a Copywriting: Print & Publishingban is shortlistre került.

Az Entertainment kategória Brand Partnerships, Sponsorships & Collaborations alkategóriájában helyet kapott a shortlisten az Oreo Cheat Cookies kampány, melynek megalkotásában a Pop Studios Budapest is részt vett.

Az Umbrella Collective közreműködésével készült  The big shakeup  pedig a PR kategória Not-for-profit / Charity / Government alkategóriájában, valamint a Media kategória Not-for-profit / Charity / Government és Use of Screens & Audio Visual Platforms alkategóriáiban is várja a végső eredményhirdetést.

Címkék