Az elmúlt időszak látogatottsági sikereket hozott az Index számára: csaknem 2 hónapon keresztül minden egyes nap az Index nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét.

Kevés olyan nap volt idén, amikor nem az Index vezette az online kiadványok látogatottsági rangsorát. 2024. január 25-től kezdődően pedig egy régen látott 58 napos sikerszériát produkált a hírportál.

A nyert napokon felül az is megfigyelhető, hogy az elmúlt időszakban a többi portálhoz viszonyítva is kimagaslóan sokan látogatták az oldalt: a vizsgált időszak alatt 10 esetben naponta több mint 1 millióan keresték fel a hírsite-ot.

Bármi is történik a világban, a hírfogyasztók első számú hazai tájékozódási pontja az Index. Ez tükröződik ennek a közéleti eseményekben bővelkedő időszak sikeres számaiban is. Külön büszkék vagyunk arra, hogy ebben a csaknem két hónapban voltak olyan napok, amikor a magukat az Index versenytársaként besoroló újságokat napi több mint 500 ezer egyedi látogatóval tudtunk lekörözni

– olvasható Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatójának nyilatkozata az Indamedia közleményében.

Az applikációs forgalmat is magában foglaló, hivatalos közönségmérési adatok szerint január 25-től március 22-ig naponta átlagosan 904 974 felhasználó kereste fel az Indexet februárban, ezzel pedig ezt a mérőszámot tekintve is az első helyre került.

Az oldalmegtekintések számában sem sikerült megközelíteni az Index teljesítményét: a vizsgált időszakban naponta átlagosan 5 688 939 Viewst generáltak az olvasók az Indamedia hírportálján, háromszor annyit, mint a napi átlag RU szerinti ranglista második helyén álló kiadvány esetében.

(Forrás: Indamedia)

Címkék