Februárban minden nap az Indamedia hírportálja nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét.

Egész februárban, a hónap 29 napjából mind a 29 napon az Indamedia zászlóshajó kiadványát olvasták a legtöbben, azaz napról napra az Index nyerte a látogatottsági versenyt. Arra, hogy egy brand vezeti a hazai auditált portálok rangsorát egy adott hónap minden napján egyébként 2021 áprilisa óta nem volt példa – derül ki az Indamedia közleményéből.

Az applikációs forgalmat is magában foglaló, hivatalos közönségmérési adatok szerint az Index 29 napból 7 napon méghozzá úgy lett első, hogy több mint 1 millió olvasót vonzott.

Februárban több mint 3,4 millió hazai hírolvasó választotta az Indexet, ez naponta átlagosan csaknem 920 ezer felhasználót jelentett. Ez önmagában is kiemelkedő eredmény, az viszont egyedülálló, hogy a február 29 napjából mind a 29-en az Index került az első helyre az olvasóknál és az online kiadványok piacán is. Emellett a mostani időszak adatai - hasonlóan a választási és más hírérzékeny időszakokhoz - ismét rámutattak arra, hogy bármi fontos történik akár itthon, akár külföldön, akkor a hírfogyasztók elsődleges tájékozódási pontja egyértelműen az Index

– emelte ki Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója.

Naponta egyébként átlagosan 919 224 felhasználó kereste fel az Indexet februárban – ezzel az eredményével az első helyre került a hazai online kiadványok versenyében a napi átlag látogatószámot (RU – Real Users) tekintve is.

Az oldalmegtekintések számában is toronymagasan vezet az Index. Naponta átlagosan 5 872 960 Viewst tudott felmutatni a hírportál februárban, csaknem háromszor annyit, mint a ranglista második helyén álló kiadvány.

(Forrás: Indamedia)

(Borítókép: Getty Images)

Címkék