Az RTL bejelentette Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban új évadát, mely ezúttal civil játékosok előtt nyitotta meg a jelentkezés lehetőségét. A műsorba olyanokat várnak, akiknek az ösztöneiben van a nyomozás, vagy kiváló kaméleonok, a megtévesztés és az álcázás überelhetetlen mesterei, ha játékról van szó. A nyeremény pedig nemcsak az izgalmak okozta szenvedély megélésének lehetősége, hanem a győztes számára kijáró 20 millió forint. A Nádasdy-kastély misztikumokkal teli termei 22 szerencsés játékost fogad be. A 2023-as év sikerműsorába február 12-től nyílt meg a jelentkezés lehetősége:
Átláttad az összeesküvéseket, volt saját stratégiád, érzelmileg végig stabil maradtál? A kérdés csak az, hogy képes leszel-e erre, ha te magad játszol. Ha igen, akkor ez a meghívó neked szól.
–olvasható az RTL hétfő esti közleményében.
A jelentkezésre buzdító image spot hétfőtől indult az RTL csatornáin és közösségi média felületein, ahol a kastély rejtélyes ura, Árpa Attila egy felejthetetlen kalandra invitálja a résztvevőket:
A televíziónéző jobban ért ahhoz, amit néz, mint aki csinálja. Legyen az foci vagy politika, virológia, boksz vagy éppen gyilkosok leleplezése. És most be is bizonyíthatják. Most jött el az a pillanat, hogy a nézők nem csak a képernyők előtt okoskodnak, hogy mit hogyan csinálnának, és szerintük ki a gyilkos, hanem most az átlag néző közül fogjuk kiválasztani az összes játékost
– fogalmazott Árpa az RTL-nek. Emellett hozzátette, hogy ebben az évadban nem lesznek olyanok, akik régről ismerik egymást – ezért azt gondolja, hogy a műsor nyersebb, őszintébb és talán még egy fokkal izgalmasabb is lesz.
A bejelentés nem meglepő, hiszen a krimi-reality első évada – ami celebekkel valósult meg – hatalmas sikert aratott a kanapéhuszárok körében:
Az Árulók 2023-ban a teljes hazai televíziós piac legnézettebb hétköznap esti műsora volt a Nyerő Páros mellett. A műsor átlagos közönségaránya 23,3% volt a 18-49 éves korosztály körében. Az új formátum hétköznaponként minden alkalommal magabiztosan nyerte az idősávját. Az Árulók a 18-49 éves streaming előfizető célcsoportban is kiemelkedően teljesített, itt 33,4%-os közönségarányt ért el. A műsor az RTL+ platformon összesen 743 ezer videóindítást generált, és elsősorban a fiatal női célcsoport körében ment a legjobban. Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban kiváló példája annak, hogy lineáris televíziós műsorok is lehetnek sikeresek az alapvetően streaming felé forduló célcsoport körében – írja az RTL.
(Borítókép: RTL)