A Lounge Communication az MVM, a Bolt és a Budapest Airport kampányaival ért el sikert a londoni IPRA Golden World Awards versenyen.

A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest Airport kampányai egyaránt a világ élvonalába kerültek a londoni székhelyű szakmai szövetség globális versenyén.

Az IPRA Golden World Awards az International Public Relations Association által 1990-ben alapított globális verseny, amely a PR szakma Oscar-díjának számít. A Golden World Awards díjakkal minden évben a világszinten is kivételesnek számító kommunikációs teljesítményt ismeri el a nemzetközi szakmai zsűri.

A Lounge Communication a következő kategóriákban nyert:

Energy and Utilities – Agency, Event Management and Live Communication – Agency, valamint Influencer Relations – Agency kategóriák:

  • Egészséges évtizedek és szuperhumánok – MVM Future Talks

Consumer Service – Agency kategória:

  • Értjük egymást – Bolt taxi

Reputation and Brand Management – Agency kategória:

  • Pályairány – Budapest Airport

Az MVM Future Talks Egészséges évtizedek és szuperhumánok című kampány a transzhumanizmus és a hosszú élet lehetőségeit mutatta be interaktív élményeken, dokumentumfilmeken és nemzetközi gondolkodókon, tudósokon keresztül. A cyberpunk esztétikával operáló köztéri installációk, a tudományos hitelességgel ötvözött nagyköveti kommunikáció és az élő talk show három kategóriában is győzedelmeskedett.

A Budapest Airport Pályairány című employer branding kampány a Budapest Airport pozícióját erősítette a munkaerőpiacon: gamifikált önismereti eszközök, tartalomvezérelt kommunikáció és egy új márkafilm segítette a repülőtér karrieroldalának látogatottságát és jelentkezésszámát több mint hatszorosára növelni.

A Bolt Magyarország Értjük egymást kampány a Bolt English-speaking kategória bevezetését kísérte. A taxi szolgáltató ingyenes angol nyelvi képzést biztosított több száz sofőrjének, és ezzel nemcsak a turizmus kiszolgálásában ért el kiemelkedő eredményeket, hanem új mércét állított a közösségi közlekedési szolgáltatások piacán is.

A Lounge korábban az Eventex Awards-on is komoly sikert ért el, akkor szintén volt a díjazottak között MVM projekt.