A brand ennek megfelelően Wolt+ nevű előfizetési modelljét reklámozza új szpotjában, amelyben bemutatják, hogy mennyi mindent lehet különösebb aggodalom nélkül házhoz rendelni.
A 45 másodperces reklámban egy idilli kertvárosi környezetet láthatunk, ahol az ismert színész, Owen Wilson átveszi megrendelt zöldségeit – és zokniját –, majd elmélázik azon, hogy milyen jó plusz díjak nélkül házhoz rendelni. Állítása szerint a Wolt+ miatt már nincs ok az aggodalomra az életben, azonban a környezetében lévők túlságosan szó szerint értelmezik a kijelentést:
A cég Owen Wilsonnal indította el első márkanagyköveti kampányát, az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A kollaboráció a Wolt egyre több tagot számláló előfizetéses programjának, a Wolt+ népszerűsítésével kezdődik.
Az összetéveszthetetlen stílusáról és magabiztosságáról ismert Wilson a Wolt új arcaként az ingyenes kiszállítást, a 10%-os kedvezményeket, továbbá exkluzív éttermi és bolti ajánlatokat kínáló Wolt+ előfizetéses program népszerűsítésében vesz részt először. A nemzetközi kampány keretein belül Owen Wilson egyedi stílusával mutatja meg, hogyan veszi le a Wolt+ a vállunkról a mindennapok stresszét – legyen szó egy gyors vacsoráról a hét közepén, váratlan fogkrémhiányról vagy éppen nasiválságról otthon.
Nem kellett túlgondolnom ezt a szerepet. A munka és az állandó rágcsahiány közepette a Woltra mindig számíthatsz. Nagyon leegyszerűsíti az életet. Vacsora? Elintézve. Bevásárlás? Pipa. Megint elfelejtettél fogkrémet venni? Semmi gond. A Wolt+ segít, hogy a hétköznapi dolgok egyszerűbbé váljanak
– nyilatkozta Owen Wilson.
A kampány digitális, közösségi és streamingplatformokon fut, amelyben egy 45 másodperces videó, annak lokalizált verziói és extra tartalmak is szerepelnek: többek között megismerhetjük a színész kedvenc ünnepi pillanatait, illetve hogy mik a kedvencei, amiket utazásai során rendel, valamint másfél percre bepillantást kaphatunk a kulisszák mögé is.
Owen pontosan azt a hangulatot teremti meg, amit a Wolt is képvisel: laza, magabiztos és könnyen megkedvelhető. Ez az együttműködés a Wolt+-szal indul, de a terveink túlmutatnak egyetlen kampányon: Owen segítségével megmutatjuk, hogy a Wolt hogyan illeszkedik az emberek mindennapjaiba
– mondta Fredrik Lucander, a Wolt növekedésért, márkáért és hirdetésekért felelős alelnöke.