Owen Wilsonnal indította el első márkanagyköveti kampányát a Wolt. A kollaboráció a Wolt egyre több tagot számláló előfizetéses programjának, a Wolt+ népszerűsítésével kezdődik.

A brand ennek megfelelően Wolt+ nevű előfizetési modelljét reklámozza új szpotjában, amelyben bemutatják, hogy mennyi mindent lehet különösebb aggodalom nélkül házhoz rendelni. 

45 másodperces reklámban egy idilli kertvárosi környezetet láthatunk, ahol az ismert színész, Owen Wilson átveszi megrendelt zöldségeit – és zokniját –, majd elmélázik azon, hogy milyen jó plusz díjak nélkül házhoz rendelni. Állítása szerint a Wolt+ miatt már nincs ok az aggodalomra az életben, azonban a környezetében lévők túlságosan szó szerint értelmezik a kijelentést:

A cég Owen Wilsonnal indította el első márkanagyköveti kampányát, az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A kollaboráció a Wolt egyre több tagot számláló előfizetéses programjának, a Wolt+ népszerűsítésével kezdődik.

Az összetéveszthetetlen stílusáról és magabiztosságáról ismert Wilson a Wolt új arcaként az ingyenes kiszállítást, a 10%-os kedvezményeket, továbbá exkluzív éttermi és bolti ajánlatokat kínáló Wolt+ előfizetéses program népszerűsítésében vesz részt először. A nemzetközi kampány keretein belül Owen Wilson egyedi stílusával mutatja meg, hogyan veszi le a Wolt+ a vállunkról a mindennapok stresszét – legyen szó egy gyors vacsoráról a hét közepén, váratlan fogkrémhiányról vagy éppen nasiválságról otthon.

Nem kellett túlgondolnom ezt a szerepet. A munka és az állandó rágcsahiány közepette a Woltra mindig számíthatsz. Nagyon leegyszerűsíti az életet. Vacsora? Elintézve. Bevásárlás? Pipa. Megint elfelejtettél fogkrémet venni? Semmi gond. A Wolt+ segít, hogy a hétköznapi dolgok egyszerűbbé váljanak

– nyilatkozta Owen Wilson.

A kampány digitális, közösségi és streamingplatformokon fut, amelyben egy 45 másodperces videó, annak lokalizált verziói és extra tartalmak is szerepelnek: többek között megismerhetjük a színész kedvenc ünnepi pillanatait, illetve hogy mik a kedvencei, amiket utazásai során rendel, valamint másfél percre bepillantást kaphatunk a kulisszák mögé is.

Owen pontosan azt a hangulatot teremti meg, amit a Wolt is képvisel: laza, magabiztos és könnyen megkedvelhető. Ez az együttműködés a Wolt+-szal indul, de a terveink túlmutatnak egyetlen kampányon: Owen segítségével megmutatjuk, hogy a Wolt hogyan illeszkedik az emberek mindennapjaiba

– mondta Fredrik Lucander, a Wolt növekedésért, márkáért és hirdetésekért felelős alelnöke.