A brandek számára mindig is fontos volt, hogy az aktuális eseményekhez kacsolódva célirányos marketingtevékenységeket folytassanak. A foci-Eb idején is számtalan példát láthattunk arra, hogy egy márka milyen sportos ajánlatokkal csalogathatja a régi és új fogyasztókat, de a hamarosan induló olimpiai játékok is garantáltan tartogatnak marketing-meglepetéseket. A trendből az Eisberg sem maradhat ki – igaz, a gyártó egy olyan esemény mellé állt, ami sok brand figyelmét valahogy mindig elkerüli.
Paralimpikonjaink valódi példaképek
Annak ellenére, hogy a Magyar Paralimpiai Csapat a korábbi eseményeken is szép eredményeket ért el, és az idén augusztus 28. és szeptember 8. között zajló játékokra is már 39 sportolónk kvalifikált, sokkal kevesebb szó esik róluk és érdemeikről. Holott nagyon is megérdemlik a kiemelt figyelmet.
Kiváló paralimpikonjaink valódi példaképként bizonyítják, hogy nincs lehetetlen. Az egészséges táplálkozás rendszeres sportolással ötvözve hozzájárul életminőségünk javításához, új célokat valósíthatunk meg. Paralimpikonjaink igazi ikonként mutatnak példát mindannyiunknak, a Sport mix termékünket ezért szántuk az ő támogatásukra. Reméljük, sokan fognak az Olimpiai és a Paralimpiai Játékok alatt szorítani a magyar sportolóknak, szurkolni lehet egészségesen is!
- olvashatók Gál Judit, az Eisberg Hungary Kft. marketing- és kommunikációs vezetőjének szavai a vállalat sajtóközleményében.
Hajrá, magyarok!
A francia fővárosban megrendezett Paralimpiai Játékokra 39 kvótát szereztek magyar versenyzőink, akik eddig 13 sportágban kvalifikálták magukat: úszás, kajak-kenu, kerekesszékes vívás, atlétika, asztalitenisz, sportlövészet, boccia, erőemelés, íjászat, judo, kerékpár, lovaglás és triatlon. Ezzel a Magyar Paralimpiai Csapat már most meghaladta a három évvel ezelőtti, tokiói csapatlétszámot. Sőt ez a szám még növekedhet július végéig, hiszen kerekesszékes teniszben még van esélyünk további kvótákra.
A sportolók magas szintű felkészülése már nem csak az edzéseken zajlik, hanem igénybe veszik a terápiás lehetőségeket, a mentális felkészülést és a táplálkozástudomány nyújtotta lehetőségeket. Ezért is rendkívül fontos számunkra, hogy a Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjét az Eisberg támogatja, ezzel is hozzájárulva a parasportolók sikeres párizsi szerepléséhez. Az Sport mix termékeken található matrica pedig ezen túlmenően felhívja a figyelmet a parasportolókra, a fogyatékossággal élőkre, segítve ezzel a társadalmi elfogadottságukat
– teszi hozzá hozzá Urr Anita, a Magyar Paralimpiai Bizottság főtitkára.
A különböző sportágak támogatása és sportolói szponzorációk mindig remek marketinglehetőséget nyújtanak a márkáknak, amelyek ezt ki is használják. Szoboszlai Dominik is tökéletes példája annak, hogyan lehet egy sportoló népszerűségét és sportága aktualitását a lehető leginkább kimaxolni.