Az utóbbi időben az osztrák OMV kommunikációjának kulcseleme, hogy az energiacég egyre inkább a fenntarthatóság felé veszi az irányt. Ennek fontos mérföldköveként a vállalat teljesen új arculatot kapott.

Az elmúlt évek során az OMV többször is hangsúlyozta, hogy fenntartható üzemanyagokkal és vegyi anyagokkal foglalkozó vállalattá kíván válni. Olyan megoldások felé nyitnak, mint például a műanyag hulladékból előállított szintetikus olaj. Ezen törekvésüket megjelenésükben is láttatni kívánják: a vállalat csütörtöki tőkepiaci napján bemutatta új arculatát.

Elhagyva az évtizedek óta használt kék betűs logót, az OMV logójának alapja immár egy zöld kör lesz, összhangban a vállalat „Forward for good” vagyis előre a jóért szlogenjéhez igazodva. Az új megjelenés vizuálisan is támogatja az energiacég zöldebb jövő iránti törekvéseit és célját, hogy 2050-re elérje a nettó zéró kibocsátást.

Hamarosan a fogyasztók is láthatják

"Az OMV a vállalat történetének legnagyobb átalakulásán megy keresztül. Büszkén mutatjuk be új márkaidentitásunkat, amely nemzetközi vállalatként támogatja törekvésünket és alapvető hitünket, amely az élvonalban jár a fenntarthatóbb jövő alakításában. A 'Forward for Good' kiemeli társadalmi felelősségünket, valamint az OMV útját a nettó zéró vállalattá válás felé"

- mondta el Alfred Stern, az OMV elnök-vezérigazgatója.

A következő hetekben és hónapokban az új arculatot és dizájnt az OMV minden területén bevezetik, a B2B-től a B2C-ig. Hamarosan tehát a hét országban található mintegy 1000 töltőállomás vásárlói, így a magyar fogyasztók is találkozhatnak az új imázzsal.

(Képek: OMV)

Címkék