Az Old Spice arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán. Az amerikai márka a reklámfilmjében azt is megmutatja, hogy hogyan kell igazán férfiasan szakítani a kínos kamaszkorral.
Az új Premium Scents termékcsalád bevezetését népszerűsítő kampányfilm, a Farewell Teenage Me a felnőtté válás drámáját parodizálja egy igazi amerikai retro-hangulatú környezetben, ezzel is érzékeltetve a márka régmultú alapítását. A filmben az Old Spice termékeinek köszönhetően a „férfias én” végül megteszi a lépést, amire évek óta készül: a sivatag közepén kirakja a túl sokáig maradt, kellemetlen kamasz énjét.
A reklámot a Wieden & Kennedy londoni kreatív ügynökség fejlesztette, a rendező Andreas Nilsson, a Biscuit Filmworks munkatársa volt, a kreatív munkát pedig Marcelo Duarte és Georgina Brisby végezte.
A fogyasztók meglátásaira építve az Old Spice-t „felnőtté váló” termékként pozícionáltuk a fiatal férfiak generációja számára, akik bátran megteszik első lépéseiket a férfiasság felé
– fogalmazott Enric Jimenez Prat, a Procter & Gamble vezető márkaigazgatója.
A P&G által tervezett és vásárolt reklámfilmet az európai piacon televíziós, online és közösségi média platformokon fogják sugározni.
David Colman, a Wieden + Kennedy London kreatív igazgatója hozzátette:
Sosem volt könnyű egy olyan párbeszédes reklámot készíteni, amelyben egy személy játssza mindkét szerepet, de Andreas Nilssonnal és egy hihetetlen csapattal nagyon szórakoztató volt a film elkészítése.
(Forrás: Marketing Beat)
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Old Spice)