Usain Bolt, a nyolcszoros olimpiai és tizenegyszeres világbajnok jamaicai atléta és rövidtávfutó főszerepet kapott a Perlis Dirt Is Good reklámfilmjében. A 100 és 200 méteres síkfutás világcsúcstartója a tisztítószer márka új termékére hívja fel a figyelmet, a Wonder Wash-ra – számolt be róla a Marketing Beat.
Az olimpiai ikon ráadásul a kampánynak is az arca lesz, amely a TV, a közösségi, a digitális és kültéri felületeken lesz látható. A márka Fast just got better üzenetével a mosószer röpke 15 perces mosási ciklusára akarja felhívni a figyelmet. Bolt a márka arcaként egy „hősfilmben” is szerepelni fog, amely a TV-ben és az interneten fog futni: a kampányfilm a szélsebes tempójú olimpikon mindennapjait mutatja majd be. Ezzel még nincs vége: a jamaicai sztár egy kültéri-kampányban is felbukkan majd a nagymúltú márka arcaként.
A hagyományos és online csatornákon egyaránt futó kampány elsősorban a fiatalokat célozza meg. A márka több mint 200 #CleanTock alkotóval is együttműködik, inspirálva a cleanfluencereket.
A kampány a márka új „Play On” stratégiájának része, amely a sporton keresztül szeretné inspirálni az embereket. Ráadásul arra a kérdésre is elárulja a választ, hogy a mosás tevékenységének könnyebbé tétele hogyan segítheti az embereket céljaik elérésében.
A Wonder Wash-t, az elmúlt évtized legnagyobb innovációját azért hoztuk létre, hogy kiaknázzuk a növekvő fogyasztói mosási szokásokat – a rövid ciklusú mosást –, így ez a kampány egyikhez sem hasonlít, amit eddig csináltunk
– mondta Tati Lindenburg, a Dirt is Good marketing alelnöke.
Majd hozzátette:
Az elejétől a végéig a „gyorsaság” volt az lényeg, ezt ki más, mint Usain Bolt, a világ leggyorsabb embere segíthetne átadni.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Alex Davidson / Getty Images)