A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek: a tréfa végül nagyot ment a fogyasztók körében.

A Heinz és a Hellman's közötti évszázados rivalizálás tovább mélyül, mivel a Hellmann's Németországban merész kampányt indított azoknak a majonézrajongóknak a célbavételére, akiket „sajnálatos módon” a Heinz vezetéknévvel sújtott az ég – közölte a Famous Campaigns.

A kampány aranybányája Németország volt, ahol 35 490 állampolgár viseli a Heinz vezetéknevet. A Hellman's ennek hatására egy szlogent indított útjára: „ha a neved nem illik az ízlésedhez, válassz egy ízlésesebbet”. Ezzel a nevetségesen merész mondattal a márka arra buzdította a fogyasztóit, hogy hivatalosan is változtassák meg a nevüket a Hellmann's-hoz való rendíthetetlen hűségük jeleként.

Az Instagramon közzétett tréfának induló kampány azonban váratlan lelkesedést váltott ki a Heinz-ekből: végül öt – eddig vélhetően névidentitás zavarral élő – majonézrajongó változtatta meg nyilvános profilján a vezetéknevét Hellmann's-ra. A váratlan lelkesedés egy komikus dokumentumfilm elkészítését is ösztönözte, amely Christoph Heinz valós küzdelmeit mutatja be a papírmunkával, hogy végre Christoph Hellmann's lehessen.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Creative Salon)

Címkék