Beyoncé, a harminckétszeres Grammy-díjas énekesnő elindította új hajápoló termékcsaládja, a Cécred első kampányát, a #CécredWashDay-t. Az április 8-án debütált és április 19-ig tartó kampány többek között a közösségi média felületeken és kültéri hirdetéseken látható. Az utóbbi különösen fontos, mivel az innovatív kampány egy egyedülálló lehetőséget nyújt a hajápolás szerelmeseinek: akár óriásplakát híreséggé is válhatnak – olvasható a The Drum oldalán.
Amennyiben egy felhasználó a #CécredWashDay címkével közzétesz TikTok-on egy kreatív videót a hajápolási rituáléjáról, máris esélyt kap arra, hogy az „Out of Phone” digitális óriásplakátjain szerepeljen. A szerencsés szépségápolási guruk több amerikai nagyvárosban, köztük New York Cityben, Los Angelesben, Houstonban, Atlantában és Chicagóban bukkanhatnak fel. A közterületeken – többek között buszmegállókban, illetve kioszkokban – elhelyezett hirdetőtáblákat a Dive Billboards biztosította.
A kampány lényege, hogy a különböző frizurákkal és hajtípusokkal megáldott alkotók avassák be az embereket a mindennapi rutinjukba, miközben a hajápolással járó feladatok szépségére és az egészségre hívják fel a figyelmet. Az amerikai világsztár márkája egyébként február végén indult, de Beyoncé már 2023 májusában utalt a brandre.
Vajon hányan tudnak arról, hogy az első munkám az volt, hogy anyukám szalonjában söpörtem a levágott hajat? (...) A szalonban nagyon sok vállalkozó szellemű nővel találkoztam. Miután annyi mindent tanultam a ott, mindig is az álmaim között szerepelt, hogy valamilyen formában továbbviszem anyukám örökségét ... Alig várom, hogy ti is megtapasztaljátok, amit alkottam
– írta az énekesnő egy Instagram-posztban.
A Dive Billboards – amely a digitális kültéri reklámok szakértelméről ismert – korábban olyan neves márkákkal dolgozott együtt, mint a Netflix, a Wendy's és a Warner Media.
Izgatottan várom, hogy részese legyek ennek a kampánynak. Lehetőséget biztosítunk a fogyasztóknak, hogy aktívan részt vegyenek és lássák magukat a világ legnagyobb képernyőin, miközben támogatják a márkát. Az olyan interaktív óriásplakátok, mint a #CécredWashDay, hiteles módot kínálnak arra, hogy kapcsolatot teremtsünk a jelenlegi és az új fogyasztókkal, elősegítve a közösség érzését
– mondta Deborah Hall, a Dive Billboards társalapítója és vezérigazgatója a The Drummal megosztott nyilatkozatában.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Julian Dakdouk/Parkwood Media / Getty Images)