Az eddigi értékeket megőrző, intézményi komolyságot hordozó, mégis modern, elegáns arculatot vezet be az Artisjus. Az új arculat a mesterséges intelligencia által formált korszak kihívásaira is reagál.

A dal érték – ezt az üzenetet hordozta az Artisjus tavalyi Dalszerzők Napjához kapcsolódó országos kampánya, amelyben 12 dalszerző-előadó látogatott vissza egykori iskolájába. A szerzők beszélgetéssel egybekötött szólókoncertek keretében meséltek a diákoknak a dalok születéséről és a dalszerzés öröméről, hogy átadják ezt az üzenetet. Ez a kampány már előrevetítette az Artisjus Magyar Dalszerzés Évében meghirdetetett állandó üzenetét, írja a dalszerzo.hu.

„A dal érték" szlogen immár az Artisjus signature-ként a frissı́tett arculat egyidejű megjelenésnek része, amelynek célja, hogy a gondolatot közös, társadalmi üggyé emelje. A 2025-ös év így lett a Magyar Dalszerzés Éve.

Az Artisjus arculatának frissítését a digitális jelenlétre való felkészülés és a korábbi logó bevezetése óta eltelt idő, valamint a vizuális trendek változása tette indokolttá. A kreatívok tervezésnél figyelembe vették, hogy azok a print és a digitális megjelenések támasztotta követelményeket is kiszolgálják. A több lépésben bevezetésre kerülő arculatot a Studio STOKI három tervezője – Gőczey Luca, Benkő Bálint, Hujber Áron – alkotta meg.

A tematikus év, amelynek apropója a könnyűzenei magyar nyelvű dalszövegı́rás 60. Kodály-Bartók népzenegyűjtésének 120. valamint Huszka Jenő születésének 150. évfordulója, lehetővé teszi, hogy az Artisjus felhívja a figyelmet a dalszerzőkre és a kreatív alkotás folyamatára. A magyar szerzői jogvédő iroda szándéka, hogy az ügy támogatására széles szakmai és társadalmi szövetség formálódjon. 

Címkék