MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 29., 06:00
Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban
Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.
március 30., 06:00
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
március 28., 17:33
Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom
A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.
március 28., 12:22
Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája
A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.
március 28., 06:00
„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről
A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.
március 26., 16:00
A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya
A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.
március 26., 06:00
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
március 25., 14:50
Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén
A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.
március 25., 06:00
Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”
Az Év Ügynöksége díjas Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.
március 24., 11:28
Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.
március 24., 06:00
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
március 22., 06:00
A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története
A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.
március 21., 17:00
Iparági összefogás a bizalom és átláthatóság jegyében – hazai AI Guide készül
18 hazai szakmai szervezet fogott össze, hogy megalkossanak egy guide-ot az AI használatának etikus és átlátható szabályozása érdekében.
március 21., 06:00
Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"
A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.
március 19., 13:55
Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának
Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályát, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.
március 19., 06:00
Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"
A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.
március 18., 17:09
5 tudnivaló a retail mediáról – elindult a digitális reklám harmadik hulláma
A szegmensre fordított kampányköltések már áttörték a láthatóság határát, és folyamatosan nőnek. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.
március 17., 06:00
Sikeres marketing szinte 0 forintból: a Diverzum példája bizonyítja, hogy nem lehetetlen
Hogyan lehet szinte nulla forintból eredményes marketinget építeni, és hogyan lehet a Z generációt mozgósítani? Gyarmati Fannit kérdeztük.
március 16., 06:00
Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról
Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.
március 14., 17:00
Még mindig előfordul, hogy túl hangos a tévéreklám
A magyar nyelven sugárzó, de külföldi joghatóság alá tartozó televízióknál máig előfordul a rossz gyakorlat. Az NMHH kirívó eseteket tett közzé.
/
4