Keresés

március 29., 06:00

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.

március 30., 06:00

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.

március 28., 17:33

Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom

A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.

március 28., 12:22

Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája

A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.

március 28., 06:00

„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről

A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.

március 26., 16:00

A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya

A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.

március 26., 06:00

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

március 25., 14:50

Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén

A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.

március 25., 06:00

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

Az Év Ügynöksége díjas Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.

március 24., 11:28

Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.

március 24., 06:00

Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand

A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.

március 22., 06:00

A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története

A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.

március 21., 17:00

Iparági összefogás a bizalom és átláthatóság jegyében – hazai AI Guide készül

18 hazai szakmai szervezet fogott össze, hogy megalkossanak egy guide-ot az AI használatának etikus és átlátható szabályozása érdekében.

március 21., 06:00

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

március 19., 13:55

Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának

Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályát, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.

március 19., 06:00

Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"

A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.

március 18., 17:09

5 tudnivaló a retail mediáról – elindult a digitális reklám harmadik hulláma

A szegmensre fordított kampányköltések már áttörték a láthatóság határát, és folyamatosan nőnek. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.

március 17., 06:00

Sikeres marketing szinte 0 forintból: a Diverzum példája bizonyítja, hogy nem lehetetlen

Hogyan lehet szinte nulla forintból eredményes marketinget építeni, és hogyan lehet a Z generációt mozgósítani? Gyarmati Fannit kérdeztük.

március 16., 06:00

Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról

Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.

március 14., 17:00

Még mindig előfordul, hogy túl hangos a tévéreklám

A magyar nyelven sugárzó, de külföldi joghatóság alá tartozó televízióknál máig előfordul a rossz gyakorlat. Az NMHH kirívó eseteket tett közzé.