MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
április 2., 10:00
Az MPRSZ meghosszabbítja a PREXA 2025 pályázat nevezési határidejét
Az MPRSZ bejelentése szerint a pályázatokat április 23-ig lehet leadni.
március 30., 13:30
Átlépte az egymilliós nézettséget a Líra olvasást népszerűsítő sorozata
A Rozi sztori egy fiatal lány kalandjait követi, aki bár nem szokott olvasni, egy kényszerhelyzet miatt mégis jelentkezik könyvinfluenszernek.
március 29., 13:30
Magyarul is olvasható a szólásszabadság oxfordi kézikönyve
A könyv egyebek mellett arra is rámutat, hogy napjaink egyes jogrendszerei eltérő érvekből vezetik le a szólásszabadság létjogosultságát.
március 26., 14:00
ICCO World PR Report: az AI, a stratégiai tanácsadás és az etikus vezetés az iparág legfontosabb prioritásai
Megjelent az ICCO World PR Report 2024-2025, a világ vezető PR-szakembereinek jelentése.
március 26., 10:06
Saját stúdióval és megújuló formátummal tér vissza a Yettel videó- és podcastsorozata
Megújult tartalommal és formátumban tér vissza a négy éve indult Kibontó sorozat.
március 25., 17:00
Harmadával nőtt a zenei streaming bevétele Magyarországon
A kiugró bővülés kulcsa továbbra is az előfizetéses zenei streaming – értékelte a friss adatokat Szűts László, a MAHASZ elnöke.
március 25., 16:00
Meghosszabbították a Flash Award nevezési határidejét
A nevezési határidőt április 8-ig hosszabbították meg, így a rendezvényszakma legnevesebb megmérettetésére még két hétig lehet pályázni.
március 24., 14:12
Nagyszabású kampány indult a magyar borok népszerűsítésére
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsának „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” című kampánya az Országos Bormarketing Alap felhasználásával valósul meg.
március 23., 13:30
Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand
A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.
március 23., 06:00
Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox
A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.
március 20., 17:00
Elveszhet a kontroll az AI szabályozása felett az oktatásban – figyelmeztet a szakértő
Az oktatáskutató szerint az AI terjedésével a techcégek visszaélhetnek piaci fölényükkel, a szabályozó szervek pedig elveszíthetik az irányítást.
március 20., 12:00
Először nyerte el magyar múzeum a rangos iF Design Awardot
A Néprajzi Múzeum új állandó gyűjteményi kiállítása a legjobb kiállítási design és megvalósítás kategóriában nyert.
március 20., 06:00
Így változik a DKT-Gemius közönségmérése ⎼ Varga Zoltán Audience & AdReal Managert kérdeztük
A közönségmérés túllép a third party cookie-tól való függésén, ezentúl beemelik a módszertanba az első feles cookie-kat is.
március 19., 16:20
Ügyfélszolgálat, szövegírás, adatkezelés – monoton feladatokra kínál megoldást a Sintra AI
A Sintra AI egyik különlegessége, hogy nem egyetlen, mindenre alkalmas, AI-t kínál, hanem több, specifikus feladatra tervezett asszisztenst.
március 19., 10:18
Most bárki megtervezheti az ATP Tour tenisztorna hivatalos kulacsát
Az ATP Tour és a waterdrop® pályázatot hirdetett a 2026-os hivatalos ATP Tour kulacs dizájnjának megalkotására.
március 18., 13:03
Így hatott az akciós újságokra a digitalizáció
A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag online formában olvassa az akciós kiadványokat – derül ki a Shopfully kutatásából.
március 18., 06:00
13 meghatározó SEO trend 2025-ben – Papp Gábor elemzése
Milyen SEO trendek lesznek az uralkodóak 2025-ben? Így látja Papp Gábor online marketing és SEO szakember.
március 17., 14:00
A gyermekmunka árnyékában – a kidfluencerekkel foglalkozik az NMHH Podcast legújabb adása
A megszólaltatott szakértők problémásnak tartják, hogy egy gyereket bárki is gazdasági haszonszerzésre használjon
március 15., 06:00
A Spotify szó szerint összehozza a sztárokat és rajongóikat
A Spotify zenehallgatási partikon keresztül köti össze az előadókat a rajongókkal, ami remek lehetőséget kínál a platform számára a brandépítésre.
március 14., 12:05
Fontos frissítést kap a DKT-Gemius közönségmérés
A módszertani frissítés alkalmazását elsősorban a Google előre nem kiszámítható magatartása tette szükségessé.
/
4