tegnap, 06:46
Így válhat díjnyertessé egy üzletlánc
A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.
A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.
Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.
A Kúria mai meglepő ítélete komoly kérdéseket vet fel a sajtószabadsággal kapcsolatban.
Holló Bettina, az Index Junior Prima díjas újságírója Máshogyan ugyanúgy – Hétköznapi emberek, különleges sorsok címmel írt könyvet
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
Az Infotér Konferencia történetéről és témáiról az eseményt szervező Informatika a Társadalomért Egyesület elnökét, Soltész Attilát kérdeztük.
Az irracionális döntések bármely piacot eltorzíthatják, és nem kizárt, hogy éppen ez történik most a koncertjegyek terén.
Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
A leköszönő Gulyás Jánost Novák Péter váltja a szakmai szervezet élén.
A felnőtt szörp megálmodói jöttek, láttak és győztek.
Anna Wintour egyelőre nem nyilatkozott az üggyel kapcsolatban - pedig kellene.
Bene Gergő, AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.
11 évvel balesete után is abba a hitbe ringatva húznak be olvasókat az online lapok, hogy most végre tényleg készült Michael Schumacherről friss fotó.
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
A 70-es évek glamúrja és egy stílustanácsadó könyv inspirálta a világ legdrágább díszpárnáját, amelyet hintóval vagy limuzinnal szállítanak házhoz.